دل پوترو با شکست فدرر، حریف نادال در نیمه‌نهایی اپن آمریکا شد


تنیسور آرژانتینی توانست در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا مرد شماره سه جهان را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله برابر نادال قرار خواهد گرفت.

دل پوترو با شکست فدرر، حریف نادال در نیمه‌نهایی اپن آمریکا شد

 دل پوترو با شکست فدرر، حریف نادال در نیمه‌نهایی اپن آمریکا شد

سرویس ورزشی - تنیسور آرژانتینی توانست در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا مرد شماره سه جهان را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله برابر نادال قرار خواهد گرفت.

به گزارش فانوس، بامداد پنج‌شنبه در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا راجر فدرر برابر خوان مارتین دل پوترو قرار گرفت و تنسیور آرژانتینی سه بر یک پیروز شد. در ست نخست هر یک از تنیسورها که سرو در اختیارشان بود پیروز آن گیم می شدند. بازی پنج بر پنج مساوی بود که در نهایت دل پوترو برای نخستین بار توانست از حریف سوییسی اش پیش بیفتد و نتیجه را 6 بر پنج به نفع خود کند. تنیسور آرژانتینی در گیم بعدی نیز پیروز شد و ست نخست را به خود اختصاص داد.

ست دوم با برتری فدرر همراه بود. مرد شماره سه جهان توانست به راحتی امتیازها را کسب کند و با اختلاف زیاد پیروز شود. این ست 6 بر سه به نفع تنیسور سوییسی پایان یافت.

دل پوترو ست سوم را با قدرت شروع کرد. او در سه گیم پیاپی پیروز شد و به نظر می رسید به راحتی این ست را به نام خود خواهد ثبت کرد اما این اتفاق نیفتاد. فدرر جبران کرد و بازی 6 بر 6 مساوی شد. در آخرین گیم نیز تنیسور سوییسی اغلب از حریفش پیش بود اما در نهایت دل پوترو فاتح این ست شد و 9 بر 7 پیروز شد.

مرد شماره 24 جهان در صورت پیروزی در این ست می توانست به نیمه نهایی راه یابد. او گیم نخست را واگذار کرد اما در ادامه توانست بازی را چهار بر دو به نفع خود کند. با این حال فدرر اختلاف را دوباره به حداقل رساند. دل پوترو با پیروزی در گیم بعد بازی را پنج بر سه کرد و در حالی که در گیم نهم از حریفش پیش بود آن را واگذار کرد تا بازی پنج بر چهار شود. با این حال تنیسور آرژانتینی در گیم بعد پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله به مصاف رافائل نادال خواهد رفت.

پیش از این دیدار در بخش بانوان کیز مدیسون برابر کانپی کایا قرار گرفت و توانست دو بر صفر حریفش را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

دیدار های نیمه نهایی بانوان بامداد جمعه و مردان بامداد شنبه برگزار می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

آمریکا پیروزی آرژانتین فانوس صعود فدرر تنیس نادال نیمه نهایی دل پوترو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تنیس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا