ورود دومین گروه رالی ترانس ایران از مرز بازرگان


ورود دومین گروه رالی ترانس ایران از مرز بازرگان

دومین گروه رالی ترانس ایران از مرز گمرک بازرگان وارد کشور شدند.

به گزارش ایسنا، این گروه شامل ۳۰ نفر با ترکیب جنسیتی ۱۹ نفر آقا و ۱۱ نفرخانم با ملیت های فرانسوی، بلژیکی، سوییسی و ایسلندی با استفاده از ۱۵ دستگاه خودروی سواری مخصوص مسابقات رالی با هدف ایرانگردی و استفاده از ظرفیت های مختلف گردشگری چون اکوتوریسم کویرنوردی، گردشگری تاریخی و فرهنگی، گردشگری ورزشی خودروسواری از مناطق مختلف کشور عبور خواهند کرد.

رالی ترانس ایران در مدت ۱۹ روز مسابقه خودرو سواری در ایران پس از آذربایجان غربی وارد آذربایجان شرقی و سپس استان کردستان می شوند. گروه سپس از مسیر کرمانشاه، همدان، لرستان، کهکولیه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری و ایلام و خوزستان وارد استان فارس می‌شوند و از مجموعه جهانی تخت جمشید بازدید می‌کنند.

رالی ترانس سپس وارد استان یزد و کویر لوت و اصفهان و کویر مرکزی و سمنان شده راه به سوی دامنه های البرز و استان های شمالی مازندران، کیلان و اردبیل ادامه مسیر داده نهایتا در مورخه ۹۶/۷/۰۳ از طریق مسیر تبریز ـ بازرگان از کشور خارج خواهند شد.

استفاده از طبیعت استانهای مسیر رشته کوه زاگرس سپس دشت مرکزی ایران و کویرنوردی و دوباره استان های شمالی دامنه رشته کوه البرز مدنظر این گروه است.

به گزارش ایسنا، در حاشیه ورود رالی با همکاری کانون همیاران میراث فرهنگی شهرستان ماکو جهت خوش آمدگویی به توریستها سرودهایی توسط نونهالان کانون در محل سالن مهمانسرای جهانگردی بازرگان اجرا و مورد استقبال خیلی خوب میهمانان خارجی واقع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟