فدرر با قبول شکست برابر دل‌پوترو از مصاف با نادال بازماند


فدرر با قبول شکست برابر دل‌پوترو از مصاف با نادال بازماند

پرافتخارترین تنیسور جهان با قبول شکست برابر حریف آرژانتینی‌اش، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی آخرین گرنداسلم فصل جاری تنیس بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس اوپن آمریکا، آخرین گرنداسلم فصل بامداد امروز (پنجشنبه) راجر فدرر سوئیسی با قبول شکست 3 بر یک برابر خوان مارتین دل‌پوتروی آرژانتینی، حذف شد و به این ترتیب فرصت مصاف با رقیب اسپانیایی قدیمی‌اش، رافائل نادال در مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

دارنده 19 قهرمانی در گرنداسلم‌ها، ست اول را با نتیجه 7 بر 5 باخت، ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 برد و در ادامه ست‌های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 7 بر 6 و 6 بر 4 به حریف آرژانتینی‌اش که سال 2009 در فینال همین رقابت‌ها مغلوبش شده بود، واگذار کرد.

فدرر با قبول شکست برابر دل‌پوترو از مصاف با نادال بازماند

به این ترتیب فدرر با کسب دو عنوان قهرمانی در چهار گرنداسلم فصل جاری (اوپن استرالیا و ویمبلدون) به کار خود در گرنداسلم‌های این فصل پایان داد.

دل‌پوترو در مرحله نیمه نهایی مسابقات اوپن آمریکا از 30 دقیقه بامداد شنبه به مصاف نادال می‌رود. در دیگر بازی این مرحله نیز کوین اندرسون و پابلو کارنو با هم روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تنیس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در