تقدیر هاشمی از اقدام ارزشمند مربی ایرانی فوتسال میانمار


تقدیر هاشمی از اقدام ارزشمند مربی ایرانی فوتسال میانمار

کیومرث هاشمی اقدام "رضا کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار در قطع همکاری با فدارسیون فوتبال این کشور و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم مسلمان این کشور قابل تقدیر است.

رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از استعفای "کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار و قطع همکاری با این کشور در ادامه مطلب فوق ابراز داشت: چگونه است وقتی خدای ناکرده در مسابقات بین المللی حرکت غیر ورزشی از سوی یک مربی و یا ورزشکاری اتفاق می افتد تمام رسانه های ورزشی و حتی غیر ورزشی جهان بدون توجه به ملیت و یا جایگاه آن فرد خاطی در محکومیت آن اتفاق، بارها و بارها تصاویر آن را پخش می کنند اما در قبال کشتار مردم مظلوم مسلمان میانمار سکوت کرده اند.

به گزارش نامه نیوز، هاشمی ادامه داد: جامعه فهیم و فرهیخته ورزش ایران همواره در میادین بین المللی در اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم دیگر کشورها پیشقدم بوده و با رفتارهای جوانمردانه خود نشان داده اند،افتخار آفرینی در ورزش تنها به مدال آوری نیست.

رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن قدرشناسی از این حرکت ارزنده مربی ایرانی گفت:بدون تردید این حرکت ارزشمند مربی ایرانی جدای از قبولی درگاه الهی،مورد توجه و تقدیر ملت بزرگ ایران قرار خواهد گرفت و کمیته ملی المپیک نیز طی برنامه ای از این اقدام ارزشمند مربی فوتسال کشورمان در حمایت از مردم مظلوم و مسلمان میانمار قدردانی بعمل خواهد آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری