پایان رقابت پاروزنان روئینگ با کسب 5 طلا، دو نقره و یک برنز


پایان رقابت پاروزنان روئینگ با کسب 5 طلا، دو نقره و یک برنز

آخرین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا و یک نقره دیگر و کسب مجموع هشت مدال برای ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان با کسب دو مدال طلا ویک نقره توسط پاروزنان تیم های چهار نفره ایران به پایان رسید. در این رقابتها تیم روئینگ ایران موفق به کسب هشت مدال شامل ۵ طلا، دو نقره ویک برنز شد. در این دیدارها برای اولین بار قایقرانان ایران در بخش تیمی دو و چهار نفره در سطح آسیا صاحب مدال شدند تا این دوره از رقابتها با کسب اولین مدالها و بیشترین تعداد مدال بهترین نتیجه تاریخی برای این رشته بدست بیاید.

تیم روئینگ چهارنفره مردان ایران نیز در ماده جفت پاروی سنگین وزن توانست در مصاف با رقبای خود به مدال طلا دست یافته و بر قله آسیا قرار بگیرد. این مدال چهارمین مدال طلای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود. سید مجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی، سیاوش سعیدی و بهمن نصیری ترکیب تیم ایران را در این ماده تشکیل می دادند. قایقرانان اندونزی و تایلند در این ماده مدال نقره و برنز گرفتند.

در مسابقه روئینگ چهارنفره جفت پاروی بانوان نیز تیم ایران موفق شد پنجمین مدال طلای کاروان ایران بدست آورد. در این تیم نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا برای ایران پارو زدند. تیم های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

در ماده چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان، تیم ایران در فینال بعد از چینی ها از خط پایان گذشت و صاحب نشان نفره شد. تایلندی ها نیز به مدال برنز رسیدند. حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در این تیم برای کشورمان مسابقه دادند.

اما تیم چهارنفره روئینگ تک پاروی سنگین وزن بانوان در فینال با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفت اما با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماند. نمایندگان اندونزی، چین و ویتنام بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه در پاتایای تایلند برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قایقرانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !