اولویت پارس جنوبی جم ماندگاری در لیگ برتر است


اولویت پارس جنوبی جم ماندگاری در لیگ برتر است

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هدف اول پارس جنوبی جم ماندگاری در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار جمعه‌شب بعد از مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در جام حذفی ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر، اظهار داشت: بازیکنان ما تلاش خوبی در این مسابقه داشتند و فرصت‌های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم به گل برسیم.

وی اضافه کرد: در ضربات پنالتی هم تمرکز لازم را نداشتیم و تیم حریف توانست به پیروزی دست یابد و از این مسابقات حذف شدیم و حالا همه تمرکز ما روی لیگ برتر خواهد بود و امیدواریم نتایج مورد انتظار هواداران را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: اولویت اول ما ماندگاری در لیگ برتر است و در این مسابقه تلاش کردیم تا بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند بازی کنند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مسابقات لیگ به تیم پارس جنوبی جم ضربه زد، ادامه داد: داور مسابقه نیز در حد این مسابقه نبود و عملکرد خوبی نداشت و صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ به نفع تیم میهمان سوت می‌زد. فیلم مسابقه را مجددا می‌بینیم و شاید ما اشتباه کرده‌ایم.

تارتار در مورد آخرین وضعیت علی دشتی بازیکن این تیم بیان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و باید ببینیم در طول هفته وضعیت او به چه شکلی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این مسابقه تلاش کردیم که رسم مهمان‌نوازی را به خوبی انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟