اسلون استفنز قهرمان یو اس اوپن 2017 شد


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در فینال تمام آمریکایی یو اس اوپن 2017 اسلون استفنز و مدیسون کیز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. اسلون استفنز در ورزشگاه آرتور اش نیویورک، مدیسون کیز را ( 6-0 6-3 ) شکست داد تا عنوان قهرمانی مسابقات تنیس اوپن آمریکا را بدست آورد. مدیسون بخت پانزدهم قهرمانی این رقابت‌ها و اسلون هم تنیسور بدون سید گرند اسلم آمریکا...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در فینال تمام آمریکایی یو اس اوپن ۲۰۱۷ اسلون استفنز و مدیسون کیز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. اسلون استفنز در ورزشگاه آرتور اش نیویورک، مدیسون کیز را ( ۶-۰ ۶-۳ ) شکست داد تا عنوان قهرمانی مسابقات تنیس اوپن آمریکا را بدست آورد.

مدیسون بخت پانزدهم قهرمانی این رقابت‌ها و اسلون هم تنیسور بدون سید گرند اسلم آمریکا از دوستان نزدیک و صمیمی یکدیگر هستند.

اسلون استفنز قهرمان یو اس اوپن 2017 شد

استفنز ۲۳ ژانویه سال جاری تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و از طریق رتبه بندی محافظت شده ( protected ranking ) به این مسابقات راه یافت و در نهایت موفق شد اولین قهرمانی خود در گرند اسلم را تجربه کند. این ورزشکار زن آمریکایی که پیشتر به مدت یازده ماه از میادین حرفه ای تنیس دور بود روز پنجشنبه در دیدار نیمه نهایی رقابت های یو اس اوپن، ونوس ویلیامز هموطنش را که در رتبه نهم جهانی قرار دارد از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

بر طبق رتبه بندی محافظت شده بازیکنانی که آسیب دیدگی داشته‌اند، حداقل شش ماه بعد از مصدومیت به این سو، می‌توانند رتبه بندی محافظت شده درخواست کنند که بر اساس رتبه بندی خود در سه ماه اول آسیب دیدگی آنها باشد. بازیکن می‌تواند از رتبه بندی محافظت شده خود برای ورود به بازی‌های اصلی یا مسابقات مقدماتی در هنگام بازگشت از آسیب استفاده کند. او تا شش هفته پیش شماره ۹۵۷ زنان بود اما از همین طریق به رنکینگ ۸۳ زنان رسید.

استفنز پنجمین تنیسور زن بدون سیدی است که قهرمان تنیس اوپن آمریکا می‌شود.

به رغم غیبت سرنا ویلیامز، چهره سرشناس تنیس زنان جهان که به دلیل تولد نخستین فرزندش در این تورنمنت غایب بود تنیس بازان زن آمریکایی در این رقابت ها درخشش قابل توجهی داشتند به نحوی که هر چهار ورزشکار راه یافته به مرحله نیمه نهایی را آمریکایی ها تشکیل می‌دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج