بازداشت چندین دزد مسلح در کابل


نیروهای امنیت ملی دو گروه از دزدان مسلح را که سرگرم فعالیت در شهر کابل بودند، بازداشت کرده‌اند. ریاست عمومی امنیت ملی روز یک‌شنبه(19 سنبله) با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که این دزدان مصروف سرقت‌های مسلحانه و اختطاف شهروندان در شهر کابل بودند. محسن، سردستۀ گروه سارقین مسلح و اختطاف‌چی، عبدالقدیر مشهور به خالد ده دانا معاون...

بازداشت چندین دزد مسلح در کابل

نیروهای امنیت ملی دو گروه از دزدان مسلح را که سرگرم فعالیت در شهر کابل بودند، بازداشت کرده‌اند.

ریاست عمومی امنیت ملی روز یک‌شنبه(۱۹ سنبله) با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که این دزدان مصروف سرقت‌های مسلحانه و اختطاف شهروندان در شهر کابل بودند.

محسن، سردستۀ گروه سارقین مسلح و اختطاف‌چی، عبدالقدیر مشهور به خالد ده دانا معاون گروه، عمران، فواد، محسن و نور احمد مشهور به نور بی بی مهرو اعضای گروه بازداشت‌شده‌گان هستند.

دزدان بازداشت‌شده اعتراف کرده‌اند که مصروف سرقت‌های مسلحانه و اختطاف ثروت‌مندان در شهر کابل بودند و چندین سرقت مسلحانه را در ناحیه‌های سوم، چهارم، هشتم، نهم و دوازدهم شهر کابل انجام داده‌اند.

عبدالرحمان، یکی از بازداشت‌شده‌گان می‌گوید از یک سال به این‌طرف دست به سرقت می‌زند و تا کنون ۱۵ خانه را سرقت کرده‌اند.

او در ویدیویی که از اعترافش ثبت شده، می‌گوید که چهار پنج نفر با کالای شخصی و تفنگ‌چه دزدی می‌کردند که یک‌بار ۴۵۰ هزار افغانی و یک‌بار نیز ۲۵۰هزار دزدی کرده‌اند.

سرقت‌های مسلحانه در شهر کابل از جمله چالش‌هایی‌ست که هرازگاهی اتفاق می‌افتد و شهروندان کابل از این ناحیه نگرانی دارند.

هم‌چنان این دزدان به خاطر به‌دست آوردن پول، شهروندان را می‌ربایند و همین چند روز پیش نیز امنیت ملی از رهایی کودکی که به خاطر دریافت پول از سوی دزدان ربوده شده بود، خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان