عکس ؛ پرتاب اوت عجیب بازیکن خونه به خونه


محمد قریشی در زمان حضور اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان به تیم خونه به خونه اضافه شده است و در زمان نادر دست نشان فرصت بازی پیدا کرد. او اکنون به یکی از بازیکنان اصلی تیم خونه به خونه تبدیل شده است. قریشی به شیوه ای عجیب اقدام به پرتاب اوت می کند؛ این بازیکن بعد از دورخیز با یک پشتک و در حالی که پیش از پرتاب سرش در حالت کاملا وارونه روی...

قریشی بازیکن خونه به خونه

عکس ؛ پرتاب اوت عجیب بازیکن خونه به خونه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۵
عکس ؛ پرتاب اوت عجیب بازیکن خونه به خونه

محمد قریشی در زمان حضور اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان به تیم خونه به خونه اضافه شده است و در زمان نادر دست نشان فرصت بازی پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد قریشی در زمان حضور اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان به تیم خونه به خونه اضافه شده است و در زمان نادر دست نشان فرصت بازی پیدا کرد. او اکنون به یکی از بازیکنان اصلی تیم خونه به خونه تبدیل شده است.

قریشی به شیوه ای عجیب اقدام به پرتاب اوت می کند؛ این بازیکن بعد از دورخیز با یک پشتک و در حالی که پیش از پرتاب سرش در حالت کاملا وارونه روی توپ قرار می گیرد، اقدام به پرتاب اوت می کند.

این روزها در فوتبال دنیا و به خصوص ایران پرتاب اوت به یکی از راه های اصلی برای گلزنی تبدیل شده است و قریشی که به شیوه ای که کمتر دیده ایم اقدام به این کار می کند، می تواند در لیگ آزادگان و برای تیم جواد نکونام راهی میانبر برای گلزنی باشد.

عکس ؛ پرتاب اوت عجیب بازیکن خونه به خونه

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ آزادگان
برچسب ها : بازیکن خونه به خونه, تیم خونه به خونه, خونه به خونه, محمد قریشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان