بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ


پیشکسوت کشتی در بستر بیماری بیماری ناصر حسین پور : متاسفانه علی رغم صرف بودجه و هزینه‌های هنگفت در ورزش ایران و انواع و اقسام سفرهای خارجی افراد ریز و درشت در قالب اعزام تیم‌های ورزشی، اما هنوز با وجود گذشت سال‌ها خبری از یک سیستم حمایتی جامع و کامل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی […] نوشته بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری +...

پیشکسوت کشتی در بستر بیماری

بیماری ناصر حسین پور : متاسفانه علی رغم صرف بودجه و هزینه‌های هنگفت در ورزش ایران و انواع و اقسام سفرهای خارجی افراد ریز و درشت در قالب اعزام تیم‌های ورزشی، اما هنوز با وجود گذشت سال‌ها خبری از یک سیستم حمایتی جامع و کامل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی که بر اثر کهولت سن و یا حوادث ناگهانی در بستر بیماری افتاده‌اند و نیاز به حمایت دارند، نیست.

مرگ ناصر حسین پور

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ

ناصر حسین‌پور پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال طلای ارتش‌های جهان و نوجوانان جهان پس از تحمل دوران سخت بیماری دارفانی را وداع گفت‌.

ناصر حسین پور، پیشکسوت جویباری کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای ارتش های جهان و نوجوانان جهان بامداد روز دوشنبه در منزل خود درگذشت.

علت مرگ ناصر حسین پور

امین حسین پور، فرزند آن مرحوم اظهار کرد: پدرم ساعت ۲:۳۰ بامداد دوشنبه پس از تحمل دردها و رنج‌های بیماری سرطان و خونریزی مغزی غریبانه به دیدار باقی شتافت.

وی درباره زمان خاکسپاری آن مرحوم، گفت‌: قرار است امروز ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع در جویبار برگزار شود و آن مرحوم به خاک سپرده شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ناصر حسین پور در حالی طی سه سال گذشته در بستر بیماری بود که فرزند او روز یک‌شنبه – یک روز پیش از فوت – در گفت‌وگو با ایسنا، از بی توجهی مسئولان طی این مدت شدیدا گلایه داشت.

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ

بیماری ناصر حسین پور

به گزارش ایسنا، حکایت این ماجرای تاسف‌بار هنگامی تلخ‌تر می‌شود که می‌بینیم به محض رسانه‌ای شدن اینگونه موارد فورا مسئولان و دست‌اندرکاران ذیربط، وظیفه‌شناس می‌شوند و به فریاد ورزشکار گمنام و یا پیشکسوت ورزشی که روزگاری برای کشور افتخارآفرین بوده می‌رسند!

اینکه چرا دستگاه‌های مسئول در قبال ورزشکاران مختلف و یا سازمان‌هایی که نفس تاسیس و راه‌اندازی‌شان رسیدگی به ورزشکاران و مخصوصا پیشکسوتان گرفتار در بند بیماری و …است به صورت خودجوش و بدون نیاز به رسانه‌ای شدن اینگونه موارد به حمایت لازم از این افراد نمی‌پردازند نکته قابل تاملی است.

بیوگرافی ناصر حسین پور

ناصر حسین پور پیشکسوت جویباری کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای ارتش‌های جهان، طلای نوجوانان جهان، برنز تورنمنت دانکولوف و مدوید، قهرمان مسابقات کشور و انتخابی تیم ملی ماه‌هاست به علت سرطان روده و پس از آن خونریزی مغزی بدون کمترین توجه از سوی دستگاه‌های مسئول در بستر بیماری قرار دارد و جدا از سرکشی قهرمانانی نظیر رضا یزدانی، کمیل قاسمی،حسن یزدانی،عسگری محمدیان و اندک کمک فدراسیون کشتی، خانواده او شاهد کمکی از سوی نهادهای مسئول به این پیشکسوت ورزشی نبوده‌اند. همچنین اکبر فلاح در اقدامی ارزنده جایزه ۵ سکه‌ای خود برای انتخاب شدن به عنوان مربی سازنده برتر را به حسین‌پور اهدا کرد.

.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40:active,.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40:hover.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40 .ctaText.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40 .postTitle.u375b5558da5b6275026a4c35c9e9da40:hover .postTitle
حتما بخوانید : شادی نکردن سردار آزمون به عشق امام حسین +عکس سردار آزمون

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ

فرزند ناصر حسین پور

امین حسین‌پور فرزند این پیشکسوت کشتی ایران در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت پدرش اظهار کرد:حدود ۲ سال و نیم پیش پدرم به علت سرطان روده برای شیمی درمانی و جراحی به بیمارستان لاله تهران منتقل شد اما پس از مدتی در فروردین سال ۹۴ طبق اعلام پزشکان به علت عوارض شیمی درمانی و مشکلات دیگر دچار خونریزی مغزی شد و حدود ۳۵ تا ۴۰ روز به کما رفت.پس از اینکه از کما خارج شد سمت چپ بدنش به طور کلی فلج شد و دیگر نتوانست مانند سابق سلامتی خود را بدست بیاورد.

وی درباره میزان حمایت مسئولان از پدرش گفت: ما برای پرداخت هزینه های سنگین درمان پدرم هر کاری از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم اما مسئولان کاری برای ما نکردند. ۲۰۰ میلون تومان به هر شکل ممکن و با فروش زندگیمان تهیه کردیم و خرج بیماری پدرم کردیم تا شاید سلامتی اش را بدست بیاورد اما حال او به هیچ وجه خوب نیست و هر روز بدتر می‌شود. پس از عیادت قهرمانانی مثل رضا و حسن یزدانی و کمیل قاسمی و … رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز با ما تماس گرفت و جویای وضعیت پدرم شد.به دنبال آن نیز فدراسیون کشتی ۳ میلیون تومان برای ما واریز کرد و لایق قول داد از مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی نیز پیگیری می‌کند تا آن ها نیز به وظایف‌شان عمل کنند اما تا به امروز هیچ خبری نشده است.

بستری شدن ناصر حسین پور پیشکسوت کشتی

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ

حسین پور درباره میزان حمایت‌های مسئولان استانی نیز خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران هیچ کمکی طی این مدت انجام نداد. تنها هیات کشتی جویبار مبلغ یک میلیون تومان برای تامین هزینه های درمان به ما کمک کرد. مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز به ما قول دادند دستور حمایت هیات پزشکی ورزشی مازندران را صادر می‌کنند اما زمانیکه به هیات پزشکی ورزشی مازندران رفتیم اعلام کردند هیچ گونه بودجه‌ای برای اینکار ندارند و هیچ کمکی نمی توانند انجام دهند!

.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f:active,.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f:hover.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f .ctaText.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f .postTitle.u4ba6553772fde68f2f3a117d14b6ff5f:hover .postTitle
حتما بخوانید : شبنم قلی خانی ( از ازدواج عاشقانه تا عکس های جذاب و جدید )

وی با اشاره به اینکه ۲ هفته است نامه‌ای را از طریق اداره کل ورزش و جوانان مازندران به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران ارسال کرده اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده، گفت: ما نمی‌توانیم شخصیت خودمان را خرد کنیم و هر روز نزد این و آن برویم. وقتی قول می دهند اما هیچ کس به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند دیگر پیگیری‌های ما بی‌فایده است. متاسفانه طی این ۳ سال قول‌های زیادی به ما داده شد اما به وظیفه‌شان عمل نکردند. البته اگر از همان اول به فکر پدرم بودند و کمک‌مان می‌کردند تا شرایط درمانی او بهتر پیش برود مطمئنا وضعیت او بهتر از حال حاضر بود.

عکس ناصر حسین پور

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ

بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگکوه یخ بزرگ در ساحل کانادا‎ همه را شگفت زده کرد + عکس بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگدانستی های شگفت انگیز در مورد راک ( گرانترین بازیگر جهان ) بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگمجتبی عابدینی ( زوروی ایران به همراه همسر و فرزندش ) + بیوگرافی بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگکارلوس کی روش ( از زندگی خصوصی تا خوش گذرانی در تهران ) بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگسعید معروف ( از بیوگرافی تا عکس گرفتن با خواننده جنجالی + عکس ) بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگسالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگسپهر حیدری | همسر سپهر حیدری | ازدواج و عکس های خصوصی + بیوگرافی بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگعلیرضا بیرانوند ( از ازدواج عاشقانه تا مصاحبه جالب و خواندنی ) بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگقهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با این ۶ مربی + عکس و مشخصات بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگقهرمانی پرسپولیس در سال ۹۶ + حاشیه های تصویری اینستاگرام بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگدیوید بکهام ، از بیوگرافی تا زندگی خصوصی و تصاویر دیوید بکهام بیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگبازتاب دربی ۸۴ در اینستاگرام ایرانیان + تصاویر و حاشیه ها در اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته