نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی


طرز تهیه 5 اسموتی تابستانی با میوه های یخ زده نوشیدنی تابستانی : در روزهای گرم، اسموتی (Smoothie) میوه های یخ زده نوشیدنی مناسبی است که هم شما را از گرما نجات می‌دهد و هم مواد مغذی فراوانی را به بدنتان می‌رساند. کمتر کسی وقت دارد هر روز صبح صبحانه ای مفصل آماده کند. خود من […] نوشته نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع...

طرز تهیه ۵ اسموتی تابستانی با میوه های یخ زده

نوشیدنی تابستانی : در روزهای گرم، اسموتی (Smoothie) میوه های یخ زده نوشیدنی مناسبی است که هم شما را از گرما نجات می‌دهد و هم مواد مغذی فراوانی را به بدنتان می‌رساند.

کمتر کسی وقت دارد هر روز صبح صبحانه ای مفصل آماده کند. خود من بین بیدار شدن از خواب تا نشستن بر سر میز کارم فقط چند دقیقه وقت دارم و خیلی های دیگر هستند که باید تا محل کارشان مسافت زیادی رانندگی کنند.

برای شروع یک روز خوب، هیچ چیز مثل یک صبحانه سریع و کامل به شما کمک نمی‌کند و چه چیزی بهتر از یک اسموتی میوه ای برای صبحانه؟ اسموتی های میوه ای حاوی قند هستند تا انرژی مورد نیاز شما را تامین کنند. به علاوه، برخی از آنها به لطف شیر و ماستی که دارند، منبع خوبی از پروتئین هم هستند.

با این غذاهای ساده و سریع، برای یک صبح کاری شاداب آماده خواهید شد. چند نمونه از اسموتی های محبوب و طرز تهیه آنها را در ادامه خواهید دید که سریع و آسان آماده می‌شوند و از همه مهمتر، خوشمزه هستند.

اسموتی موز و کره بادام زمینی

نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی

این اسموتی بی نظیر موز که شبیه میلک شیک (Milkshake) است، مقداری کره بادام زمینی دارد که نقش عامل خوشمزه را بازی می‌کند. اگر آن را با موز یخ زده درست کنید، با غلظتی که دارد، مثل یک بستنی عالی خواهد شد. با نوشیدن این اسموتی، روزتان را با مجموعه ای مقوی از پروتئین، چربی و کربوهیدرات شروع کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

۱ فنجان شیر ۳ عدد موز یخ زده کره بادام زمینی وانیل

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

دو عدد موز را همراه شیر در مخلوط کن بریزید تا مخلوطی یکدست و نرم به دست آید. سپس یک یا دو قاشق کره بادام زمینی و نصف قاشق سوپ خوری وانیل اضافه کنید و مجددا به هم بزنید تا کاملا نرم شود. سپس موز سوم را اضافه کنید تا اسموتی غلیظ تر شود. ممکن است در انتها مجبور شوید اسموتی را با قاشق از مخلوط کن بیرون بیاورید.

اسموتی توت فرنگی و گرانولا

نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی

این یکی از خوشمزه ترین اسموتی های یخ زده ای است که تاکنون دیده ام. طعم ملس توت فرنگی با شیرینی گرانولا (Granola) ترکیب می‌شود و ترکیبی فوق العاده و غلیظ می سازد که از آن لذت خواهید برد. با مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین، یک اسموتی پر کالری خواهید داشت که برای شروع یک روز خوب، مناسب است.

.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04:active,.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04:hover.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04 .ctaText.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04 .postTitle.u9d16849e79b0f9dba64d7d0c13841b04:hover .postTitle
حتما بخوانید : آموزش دوخت دستمال سفره و زیر بشقابی زیبا + تصاویر نحوه دوخت

مواد لازم برای تهیه اسموتی توت فرنگی و گرانولا

۵/۱ فنجان توت فرنگی یخ زده ۲ فنجان شیر گرانولای خانگی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و گرانولا

توت فرنگی ها را همراه با ۱٫۵ فنجان شیر در مخلوط کن بریزید. گرانولا را هم اضافه کنید و تا پوره شدن کامل مواد، هم بزنید. اگر پوره خیلی غلیظ و سفت بود، کمی شیر به آن اضافه کنید تا نوشیدنی تان رقیق شود.

اسموتی انبه و ماست

نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی

انبه یکی از سالم ترین و پر خاصیت ترین میوه هاست که فیبر، ویتامین ث و مواد مغذی فراوانی دارد. اسموتی انبه یکی از اسموتی های محبوب است و اضافه کردن ماست به آن، پروتئین کافی را برای یک میان وعده عصرانه فراهم می‌کند. اگر مجبور باشم به جای خوردن ناهار، یک نوشیدنی مقوی را انتخاب کنم، انتخابم همین اسموتی انبه خواهد بود.

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه و ماست

۲ عدد انبه تازه یک فنجان ماست کمپوت هلو

طرز تهیه اسموتی انبه و ماست

ابتدا انبه ها را پوست گرفته، هسته را جدا کرده و آنها را خرد کنید. هرگز از انبه کنسرو شده استفاده نکنید چرا که طعم وحشتناکی دارند. انبه های خرد شده را در فریزر بگذارید تا یخ بزند. برای این منظور، دو تا سه ساعت وقت لازم است. ماست و چند تکه از کمپوت هلو را در مخلوط کن بریزید. چند قاشق غذاخوری آب اضافه کنید و سپس نیمی از انبه های خرد شده را اضافه کنید. کم کم با مخلوط کن هم بزنید و باقی انبه ها را هم اضافه کنید تا اسموتی به غلظتی که دوست دارید برسد.

اسموتی پینا کولادا

نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی

در یک روز گرم تابستان، هیچ چیز به اندازه یک پینا کولادا (Piña colada) به خنک شدن شما کمک نمی‌کند. وقتی کنار استخر نشسته اید، این اسموتی فوق العاده است تا هم از کاهش آب بدنتان جلوگیری کند و هم گرما را برایتان قابل تحمل تر کند. به علاوه، ویتامین ث موجود در آناناس نیز از پوست شما محافظت می‌کند و چربی های مفید شیر نارگیل و الکترولیت های آب نارگیل، انرژی مورد نیاز شما برای یک روز پر تحرک و شاد را آماده می‌کند.

مواد لازم برای تهیه اسموتی پینا کولادا

نصف ۱ عدد آناناس نصف فنجان شیر نارگیل ۱ فنجان آب نارگیل

طرز تهیه اسموتی پینا کولادا

نصف آناناس را خرد کرده و در فریزر بگذارید. شیر نارگیل و آب نارگیل را در مخلوط کن بریزید. سپس آناناس های یخ زده را اضافه کنید تا مایعی یکدست و غلیظ به دست آید. اگر تمایل دارید، یک قاشق غذاخوری عسل به اسموتی اضافه کنید تا کمی شیرین تر شود.

.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7:active,.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7:hover.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7 .ctaText.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7 .postTitle.ud61b4021e90e4ac7cd898bba103558e7:hover .postTitle
حتما بخوانید : چیز کیک خوشمزه و روش تهیه یک چیز کیک ساده و خوشمزه + عکس

اسموتی استوایی

نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتی

خانواده توت ها یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان ها هستند و میزان تاثیر آنها بر سلامتی شما فوق العاده است. افزودن آب پرتقال به این اسموتی، آن را بسیار مفید و سلامت می‌کند، چرا که مقدار مناسبی از ویتامین ث به بدن شما خواهد رساند. آناناس طعمی استوایی دارد که عاشقش خواهید شد. همه چیز مهیاست؛ طعمی فوق العاده که انرژی مورد نیاز شما در طول روز را برایتان فراهم می‌کند.

مواد لازم اسموتی استوایی

۵ عدد پرتقال یک بسته بلوبری ۴/۱ آناناس

طرز تهیه اسموتی استوایی

بلوبری ها و آناناس خرد شده را در فریزر بگذارید. پرتقال ها را نصف کرده و آب بگیرید. آب پرتقال را به میوه های یخ زده اضافه کنید و در مخلوط کن بریزید تا یکدست و نرم شود. بنوشید و لذت ببرید!

این اسموتی های میوه، به همان میزان که خوشمزه اند، مقوی اند و یکی از بهترین گزینه هایی هستند که می‌توانید به جای غذا یا میان وعده از آنها استفاده کنید.

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیدسر شب یلدا را با این ۳ ایده خوشمزه درست کنید + طرز تهیه نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیبهترین کاربرد های سرکه سیب در زندگی که باید یاد بگیرید نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیفیشینگ چیست ؟ روش های مقابله با صفحات فیشینگ + آموزش نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیشیرینی عید ( طرز تهیه ۱۵ نوع شیرینی خوشمزه و ساده برای عید ) نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیشیرینی خانگی خوشمزه و ساده درست کنید + آموزش تصویری و روش تهیه نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیکاشت انبه در منزل به همین سادگی + تصاویر آموزشی کاشت درخت انبه نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیحلوای زنجبیل خوشمزه برای تقویت قوای جنسی + آموزش تیهه نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیچیز کیک خوشمزه و روش تهیه یک چیز کیک ساده و خوشمزه + عکس نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیکیک مکعب روبیک ( طراحی کیک های زیبا به شکل مکعب روبیک ) نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیکیک زیبا ( تصاویر ۱۰۰ مدل زیبا و رویایی از طراحی انواع کیک تولد ) نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیدسته گل روز ولنتاین را با این روش زیبا و خلاقانه تهیه کنید + آموزش و عکس نوشیدنی تابستانی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه 5 نوع اسموتیجدیدترین طراحی های کیک زیبا و جالب + ۲۴ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک