«کامران صفاری فر» در تهران روی صحنه رفت


«کامران صفاری فر» بار دیگر و بعد از گذشت حدوده دوماه از اجرای قبلی که با گروه موسیقی «آوای ایران» به سرپرستی «امیر فیروزبخت» بود، اینبار و طی تاریخ ١6 شهریور ماه با همراهی گروه موسیقی «امید نو» به سرپرستی «امید داورزنی» در شهر تهران به روی صحنه رفت.

«کامران صفاری فر» در تهران روی صحنه رفت«کامران صفاری فر» بار دیگر و بعد از گذشت حدوده دوماه از اجرای قبلی که با گروه موسیقی «آوای ایران» به سرپرستی «امیر فیروزبخت» بود، اینبار و طی تاریخ ١۶ شهریور ماه با همراهی گروه موسیقی «امید نو» به سرپرستی «امید داورزنی» در شهر تهران به روی صحنه رفت.

نقطه عطف این کنسرت اجرای قسمتی بود در مایه اصفهان که صفاری فر در کنار امیر حوتیان نوازنده چیره دست پیانو و حمید داورزنی به اجرای برنامه پرداختند، البته از تکنوازی زیبا و تاثیر گذار ابراهیم نقدیان نباید غافل بود چرا که اجرای این هنرمند شور و حالی وصف ناپذیر در سالن ایجاد کردند.

شایان ذکر است که امیدداورزنی (سرپرست و نوازنده سنتور)، ابراهیم نقدیان (ویولن)، امیر حوتیان (پیانو)، سعید ارفعی‌نژاد (ویولن سل)، حمید داور زنی (تنبک) و امیرخوشبختی (عود) و حمید خوشبختی (قانون) در این کنسرت به عنوان نوازنده به هنرنمایی پرداختند.

در ادامه عکسهای این کنسرت را می‌توانید مشاهده کنید.

#gallery-1 #gallery-1 .gallery-item #gallery-1 img #gallery-1 .gallery-caption /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها