4 هزار کودک کار و بازمانده از تحصیل مهرماه به مدرسه می روند


4 هزار کودک کار و بازمانده از تحصیل مهرماه به مدرسه می روند

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ثبت‌نام کودکان کار و بازمانده از تحصیل انجام شده‌است، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید امکان تحصیل 4 هزار کودک مهیا خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا قدیمی با بیان این مطلب افزود: تامین زیرساخت۱۶مرکز پرتو با ظرفیت ۳ هزار نفر از سوی شهرداری صورت گرفته و با همکاری سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و خیرین به منظور مداخلات اجتماعی اداره می‌شود.

وی افزود: کودکان بدسرپرست، بی سرپرست و کودکانی که به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه‌های تحصیل قادر به حضور در مدارس عادی نیستند با حمایت شهرداری تهران در مراکز پرتو امکان تحصیل خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت 4 مرکز صبح رویش که به همت شهرداری تهران راه اندازی شده است، گفت: این مراکز با ظرفیت 800 نفر با هدف ایجاد امکان سوادآموزی کودکان بازمانده از تحصیل راه اندازی شده است و کودکانی که به دلیل شرایط سنی امکان تحصیل در مدارس را ندارند می‌توانند به راحتی ادامه تحصیل دهند.

به گفته وی تمام هزینه‌های تحصیل اعم از لباس، نوشت افزار و هزینه‌های ثبت نام 4 هزار کودک توسط شهرداری تهران تقبل می‌شود تا این کودکان بتوانند با فراغ بال تحصیل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...