طرزتهیه ژله هندوانه | دسر شیک و مجلسی “ژله چوبی هندوانه”


ژله چوبی هندوانه، یک دسر شیک و آسان برای میهمانی شب یلدا “ژله هندوانه” را به صورت معمولی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط کنید. مایع را درون قالب ریخته و چوب مخصوص را درون آن قرار دهید. قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله هندوانه کاملا ببندد. ژله آلوئه ورا را با یک لیوان آب جوش و سپس با...

ژله چوبی هندوانه، یک دسر شیک و آسان برای میهمانی شب یلدا

“ژله هندوانه” را به صورت معمولی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط کنید. مایع را درون قالب ریخته و چوب مخصوص را درون آن قرار دهید. قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله هندوانه کاملا ببندد. ژله آلوئه ورا را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان شیر مخلوط کرده و بعد از بستن کامل ژله هندوانه روی آن بریزید و مجدد در یخچال قرار دهید.

بعد از بسته شدن کامل ژله آلوورا و شیر، پودر ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان آب سرد مخلوط کرده و روی ژله شیر و آلوئه ورا بریزید. قالب را برای آخرین بار درون یخچال بگذارید. بعد از بستن ژله مرحله آخر قالب را درون آب جوش قرار داده و ژله را از درون قالب جدا کنید. به جای دانه های هندوانه از شکلات های آب شده استفاده کنید.

طرزتهیه ژله هندوانه | دسر شیک و مجلسی “ژله چوبی هندوانه”

“ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا”

این مدل ژله هم مانند ژله بالایی است و تنها تفاوت آن در این است که در این مدل ژله به جای دانه های هندوانه می توانید درون ژله هندوانه از تخم شربتی استفاده کنید.

طرزتهیه ژله هندوانه | دسر شیک و مجلسی “ژله چوبی هندوانه”

نوع دیگر از ژله چوبی هندوانه برای شب یلدا

منبع : seemorgh.com

loading...
***

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد