عکس؛ ترکیبی دیدنی از سردار آزمون در گذر ایام !


سردار آزمون (زادهٔ 11 دی 1373 در گنبد کاووس) فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و اهل تسنن می‌باشد. سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار...

عکسی که سردار آزمون در صفحه رسمیش از مقاطع مختلف سنی خود منتشر کرده است!

عکس؛ ترکیبی دیدنی از سردار آزمون در گذر ایام !

نویسنده : چندرسانه ای پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۶
عکس؛ ترکیبی دیدنی از سردار آزمون در گذر ایام !

سردار آزمون مهاجم تیم ملی در صفحه رسمی اش تصویری از مقاطع مختلف سنی خود را منتشر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و اهل تسنن می‌باشد.

عکس؛ ترکیبی دیدنی از سردار آزمون در گذر ایام !

سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و دو گل به ثمر رساند.
او در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.
او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به‌شمار می‌آمد.
در ۲۲ خرداد ۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی , گالری عکس
برچسب ها : تیم ملی فوتبال, روستوف, سردار آزمون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...