چهار پیروزی برای پایه‌های پرسپولیس در هفته سیزدهم


چهار پیروزی برای پایه‌های پرسپولیس در هفته سیزدهم

تیم‌های پایه پرسپولیس که هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر تهران را با فراز و نشیب بسیار پشت سر گذاشته..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از نتایج چند هفته اخیر رقابت‌های پایه تهران بود که مصطفی قنبرپور رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس طی هفته گذشته جلسات کاری جداگانه‌ای را با مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس برگزار کرد.

در این نشست‌ها ضمن تحلیل و آنالیز نتایج، شرایط فنی تیم‌ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که در این میان نتایح هفته سیزدهم امید بخش بود.

تیم‌های پایه پرسپولیس هفته دوازدهم رقابت‌ها را با یازده گل زده و یازده گل خورده سپری کردند که حاصل آن دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی بود.

پیروزی سرخپوشان را شاگردان منصور هاشمی با نتیجه 9 بر یک برابر تیم پرشین ایرانیان رقم زدند و یک ناکامی یک بر هشت هم نصیب سرخپوشان شد.

در پیروزی نوجوانان پرسپولیس، مهدی فلاح به تنهایی زننده پنج گل بود و شکرالهی و امیر حسین نوری هم دیگر گل‌ها را به ثمر رساندند.

کامیاب همتی (علی دارابی)، مهدی فلاح، آرشام پارساپور، محمد جواد بیات، جواد امیری، کسری فرمانی‌فر، محمد طاها فراهانی، یاشار طاحونی (مهدی قلایدوز)، اسماعیل بادامه، امیرحسین شکرالهی (امیرحسین عباسی) و امیر حسین نوری نفراتی بودند که در این بازی برای نوجوانان سرخپوش به میدان رفتند.

و اما در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های پایه تهران، جوانان پرسپولیس با هدایت علی عسگری، 2 بر یک از سد تیم شهرداری قدس گذشتند. در این بازی، علیرضا ملکی و محمدرضا احمدیان برای سرخپوشان گلزنی کردند.

نونهالان پرسپولیس نیز با هدایت فرامرز سلطانی ناکامی‌های هفته‌های گذشته خود را با پیروزی دو بر یک برابر شهدای کیوج پایان دادند. امیرحسین خدمتگذار و امیر حسین لاهوتی در این دیدار برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سرخپوشان امید هم بهترین پیروزی پرسپولیس در هفته سیزدهم را با برتری سه بر یک برابر تهران مبدل رقم زدند. در این بازی، محمد امین اسدی (2 گل) و احمد بهاروندی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

منوچهر عبدا...نژاد در این بازی از امیر حسین جعفری، مهدی رستمی، علی زارعی‌نژاد، علی رمضانی، پدرام سلطانی، سید احسان حسینی (امیر علی میرباقر)، مهیار رهبر (83 محمد مرادی)، سعید حسین‌پور، احمد بهاروندی، شاهین عباسیان (76 عبدی) و محمد امین اسدی در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

سرخپوشان نوجوان هم چهارمین پیروزی این هفته را دیروز دوشنبه برابر تیم راه آهن و در خانه حریف به دست آوردند.

شاگردان منصور هاشمی در این بازی با تک گل محمد جواد بیات، سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری