ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (iPhone X)؛ گل سرسبد گوشی های اپل


ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (iPhone X)؛ گل سرسبد گوشی های اپل

اپل به صورت رسمی از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. در این مطلب، ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) را مشاهده خواهید کرد. در یک رویداد رسمی که در سالن همایش استیو جابز در مقر شرکت اپل برگزار شد، این غول دنیای فناوری رسما از گوشی های جدید آیفون 8،... نوشته ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (iPhone X)؛ گل...

اپل به صورت رسمی از آیفون های جدید خود رونمایی کرد. در این مطلب، ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) را مشاهده خواهید کرد.

در یک رویداد رسمی که در سالن همایش استیو جابز در مقر شرکت اپل برگزار شد، این غول دنیای فناوری رسما از گوشی های جدید آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس رونمایی کرد. آیفون X که به مناسبت دهمین سالگرد گوشی های آیفون معرفی شده است به عنوان پرچمدار جدید این برند و گل سرسبد گوشی های اپل شناخته می‌شود. شرکت اپل با این محصول منحصربه‌فرد به جمع شرکت‌هایی پیوست که یک گوشی با نمایشگر بدون حاشیه به بازار عرضه می‌کند.

ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل (iPhone X)؛ گل سرسبد گوشی های اپل

سیستم تشخیص چهره Face ID، صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و سیستم عامل آی او اس 11 از دیگر ویژگی‌های این گوشی منحصربه‌فرد هستند. در ادامه مطلب، ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ایکس اپل

دانلود ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی