پاستا کالیاری با گوشت قلقلی


پاستا کالیاری با گوشت قلقلی

  گوشت‌های گرد فوق‌العاده هستند چون با آن‌ها می‌توان بهترین و ساده‌ترین غذاها را درست کرد و از آن لذت برد. مثلا غذاهایی مانند پاستا را می‌توان با آن تغییر داد و هارمونی مزه را در آن تست کرد.       مواد لازم   رزماری: 4 شاخه   پاستا: 400 گرم   سیر: 2حبه …

+-


پاستا کالیاری با گوشت قلقلی

گوشت‌های گرد فوق‌العاده هستند چون با آن‌ها می‌توان بهترین و ساده‌ترین غذاها را درست کرد و از آن لذت برد. مثلا غذاهایی مانند پاستا را می‌توان با آن تغییر داد و هارمونی مزه را در آن تست کرد.

مواد لازم

رزماری: 4 شاخه پاستا: 400 گرم سیر: 2حبه ریحان تازه: یک دسته کوچک پنیر پارمزان: برای رنده کردن گوشت چرخ کرده: 500 گرم تخم‌مرغ: یک عدد پیاز: یک عدد متوسط فلفل قرمز چیلی: یک‌دوم رب گوجه‌فرنگی: 400 گرم سرکه بالزامیک: 2 قاشق غذاخوری آردنخودچی: یک قاشق غذاخوری

ادویه ها

نمک فلفل سیاه روغن زیتون

برای شروع

ریحان را از شاخه جدا کرده و پیاز را همراه با سیر خرد کرده و کنار بگذارید. یک قابلمه را آب کرده و روی حرارت زیاد گاز قرار دهید و کمی نمک درون آن ریخته و پاستا را به آن اضافه کنید و بگذارید تا کاملا جوش بخورد. درهمین حین سراغ چاشنی و سس غذا بروید. یک تابه بزرگ را روی حرارت قرار داده و روغن زیتون درون آن بریزید. سیر را به همراه پیاز به آن اضافه کنید. رب گوجه‌فرنگی را همراه نمک و کمی فلفل درون آن بریزید و کمی آب به آن اضافه کرده و بگذارید تا به قل قل بیفتد. وقت آن رسیده تا گوشت‌های گرد را در یک تابه دیگر سرخ کرده و به سس مخصوص اضافه کنید تا با چاشنی خوشمزه‌تر شود. سپس سرکه بالزامیک را روی آن بریزید.

پاستا با گوشت گرد

پاستا را آبکش کرده و روی آن را آب سرد بریزید و مجددا به درون قابلمه برگردانید تا دم بکشد. پس از 15 دقیقه وقت آن رسیده تا آن را سرو کنید.

برای سرو

در هر بشقاب پاستاها را ریخته و روی آن را با گوشت‌های گرد و سس مخصوص همراه با ریحان تزئین کنید و از آن لذت ببرید.

پاستا کالیاری با گوشت قلقلی
منبع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع ماکارونی و پاستا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟