تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | فیلم


تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | فیلم

...


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | فیلم

طرفداران پرشور فوتبال مجارستان...

تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | فیلم

تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | ف...

تلویزیون شارپ با وضوح تصویر 8 کی معرفی شد | فیلم

فیلم تلویزیون مخفی، کم جا و متحرک...

در حالی که شاید در بسیاری از کشورها هنوز هم تلویزیون های ۴K جایگاه پررنگی را پیدا نکرده‌اند، شارپ طی یک رویداد خبری در نمایشگاه IFA 2017 از یک تلویزیون ۷۰ اینچی با وضوح ۸K به نام Aquos 8K TV رونمایی کرد. وضوح تلویزیون ۸K شارپ برابر با ۷۶۸۰×۴۳۲۰ پیکسل است که ۱۶ مرتبه دقیق‌تر از تلویزیون‌های فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) قدیمی است. شارپ نام آن را “Ultimate Reality” گذاشته است، زیرا جزئیات فوق‌العاده خوبی که در آن نمایان است را حتی چشم خود انسان در طبیعت نیز نمی‌تواند شکار کند.

شارپ قصد دارد این تلویزیون را اواخر سال جاری در بازارهای چین و ژاپن به فروش برساند و از ماه فوریه ۲۰۱۸ نیز وارد بازار تایوان کند. تلویزیون ۸۰ اینچی و ۸K شارپ به عنوان یک مانیتور (با مدل LV-70X500E) برای قاره سبز در نظر گرفته شده است که ماه مارس سال ۲۰۱۸ به فروش خواهد رسید. این کمپانی هنوز قیمت محصول جدید خود را مشخص نکرده است، اما به گفته‌ی Nikkei Asian Review فروش آن با ۱ میلیون ین یا حدود ۹ هزار دلار آغاز خواهد شد. این کمپانی پیشتر یک مانیتور ۸۵ اینچی ۸K را در ژاپن به عرضه رسانده است که برای پرداخت آن باید بیش از ۱۰۰ هزار دلار بپردازید!

در انتها، لازم به ذکر است کمپانی فاکس‌کان به عنوان شرکت مادر شارپ به تازگی کارخانه‌ی تولید LCD را در ویسکانسین آمریکا به ارزش ۱۰ میلیارد دلار احداث کرده است تا بتواند فروش جهانی محصولات خود را گسترش دهد.

(۱۵)

دسته بندی : فناوری
برچسب ها : Aquos 8K TV, تلویزیون, تلویزیون OLED, تلویزیون QLED, تلویزیون شارپ

15
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!