تیم ارس گلستان مقام سوم والیبال جوانان کشور را کسب کرد


تیم ارس گلستان مقام سوم والیبال جوانان کشور را کسب کرد

گرگان – رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: تیم ارس گلستان موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های والیبال جوانان کشور شد.

عیسی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور با حضور ۱۰ تیم به میزبانی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد که تیم ارس گلستان بر سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

وی افزود: نماینده گلستان در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در دیداری نزدیک دو به سه نتیجه را به تهران واگذار کرد اما در دیدار رده بندی سه بر دو از سد توابع تهران گذشت و پس از تیم‌های آذربایجان غربی و تهران به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت والیبال گلستان خاطرنشان کرد: اعضای تیم والیبال ارس گلستان را رسول کوچکی، علی کمال غریبی، امیرحسن ملاعباسی، پویا ولی پور، محمد حاجیلری، علی بدراقی، احسان دانش دوست، علیرضا قریشی، رضا رحیمی، علی بهرام علی نژاد، علی بلوکی، بنیامین ایگدری و بهزاد فتوحی فر تشکیل می‌دادند که ابراهیم یلمه به عنوان سرمربی، جلال حاجیلری به عنوان مربی و فرشید عیدی به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کردند.

سنگدوینی تصریح کرد: تیم والیبال جوانان ارس گلستان با تمام قوا و برگزاری اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی مناسب به مسابقات جوانان کشور اعزام شده بود و با بهره گیری از تمام ظرفیت بر سکوی ارزشمند سومی ایستاد.

وی ادامه داد: این پیروزی با تمرینات و برنامه ریزی منظم کادر فنی و حمایت مسئولان و به خصوص اسپانسر تیم به دست آمد و امیدواریم با همدلی و تلاش بیشتر این پیروزی‌ها ادامه دار باشد تا بار دیگر والیبال استان گلستان به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کند.

وی یادآور شد: والیبال گلستان پر افتخارترین سال والیبالی را سپری کرد زیرا در رده نوجوانان قهرمان، در جوانان و امیدها سوم، در نونهالان کاپ اخلاق و در بانوان قهرمان کشور شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر