افتتاح نمایشگاه کتاب و نوشت افزار در منطقه آزاد ماکو


پول‌نیوز - در آستانه سالتحصیلی جدید نمایشگاه کتاب و نوشت افزار برای ارائه لوازم مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین الهوردی زاده در این خصوص گفت: در راستای توسعه صنعت نمایشگاهی و...

افتتاح نمایشگاه کتاب و نوشت افزار در منطقه آزاد ماکو
پول‌نیوز - در آستانه سالتحصیلی جدید نمایشگاه کتاب و نوشت افزار برای ارائه لوازم مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین الهوردی زاده در این خصوص گفت: در راستای توسعه صنعت نمایشگاهی و حمایت از واحد های تولید کننده داخلی در رابطه با تولید نوشت افزار، انتشار کتاب واقلام مورد نیاز و همچنین برای حمایت از قشر دانش آموزی و دانشگاهی این نمایشگاه دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ده هزار جلد کتاب، انواع لوازم آموزشی و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان در 70غرفه ارائه شده است.

مدیر نمایشگاه و همایش های بین المللی منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 21 شهریور به مدت پنج روز در محل نمایشگاه دایمی منطقه آزاد ماکو پذیرای خانواده ها و دانش آموزان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید