طرز تهیه آش برنج با طعم ایده آل و خوشمزه


آش برنج را می توان از جمله آش های ساده و در عین حال خوشمزه قلمداد کرد. طرز تهیه آش برنج مراحل کوتاهی دارد و می توانید این آش خوشمزه را در فاصله زمانی نسبتا مناسبی تهیه نمایید. آش برنج با دو روش متفاوت تهیه می شود. دستور تهیه اصلی آش برنج مربوط به همدان است که در هوای سرد این استان از جمله آش های...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در زمان سرماخوردگی پخت آش و سوپ کمک فراوانی به فرد سرماخورده می نماید. آش برنج از جمله آش های مقوی برای درمان سرماخوردگی محسوب می شود. طرز تهیه آش برنج دارای دو روش متفاوت است که در این مطلب، به آموزش آش برنج همدانی می پردازیم.

آش برنج را می توان از جمله آش های ساده و در عین حال خوشمزه قلمداد کرد. طرز تهیه آش برنج مراحل کوتاهی دارد و می توانید این آش خوشمزه را در فاصله زمانی نسبتا مناسبی تهیه نمایید.

آش برنج با دو روش متفاوت تهیه می شود. دستور تهیه اصلی آش برنج مربوط به همدان است که در هوای سرد این استان از جمله آش های محبوب و بسیار خوشمزه لقب گرفته است.

طرز تهیه آش برنج با طعم ایده آل و خوشمزه

مواد لازم

برنج ۴ پیمانه سبزی آش ۱ کیلو عدس ۲ پیمانه پیاز ۲ عدد زرد چوبه ۱ قاشق غذاخوری گوشت چرخ شده ۷۰۰ گرم نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه آش برنج

برنج و عدس رو در ظرفی می گذاریم ( آب در حدود ۴ پیمانه البته نسبت به محتویات خود متوجه می شوید چه میزان آب نیاز است) تا کاملا پخته و نرم شود سپس سبزی آش که کاملا تمیز شده را اضافه می کنیم، ۱ عدد پیاز را خلالی کرده و جداگانه سرخ می کنیم تا طلایی شود سپس زرد چوبه را هم اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

در مرحله بعدی طرز تهیه آش برنج, گوشت چرخ شده را با ۱ پیاز رنده شده ورز می دهیم و بعد از تفت دادن با پیاز سرخ کرده گوشت چرخ شده را در آش در حال جوش می ریزیم.

.u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda:active, .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda:hover .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda .ctaText .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda .postTitle .u946f76b346a4c4e5a8bbc90dade3cfda:hover .postTitle
حتما بخوانید: طرز تهیه سوپ مرغ مقوی و خوش طعم+ نکاتی برای طعم بهتر

بعد از ۱ ساعت آش را در ظرفی مناسب ریخته و با نعناع داغ و سیر داغ تزئین می کنیم تا هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم طعم بهتری به خود بگیرد تهیه آش برنج ما تمام شده و غذای ما آماده سرو شدن است.

طرز تهیه آش برنج با طعم ایده آل و خوشمزه

آش برنج با مواد تشکیل دهنده ساده که شامل گروه های مختلف غذایی است، هضم ساده این آش خوشمزه و وجود منابع مغذی مختلف و سادگی آن در طبخ باعث شده است همچون آش کلم و آش شلغم غذایی مناسب برای بیماران مبتلا به سرما خوردگی باشد.

طرز تهیه آش برنج با طعم ایده آل و خوشمزه

امیدواریم با استفاده از دستور پخت آش برنج بتوانید این آش بسیار خوشمزه را در منزلتان تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت استفاده را ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج