ابهام بزرگ استقلال مقابل پارس جم: ستاره محبوب استقلالی ها


یکی از سوالاتی که این روزها مطرح می‌شود این است که آیا مجتبی جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود یا در تهران می‌ماند؟ هافبک با تجربه استقلال قرار است در بازی‌هایی بازی کند که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در بازی‌های خارج از خانه بعید است بازی کند. گفته می‌شود یکی از آیتم‌های قرارداد جباری حضور در بازی‌های خانگی است، هرچند که...

جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود؟

ابهام بزرگ استقلال مقابل پارس جم: ستاره محبوب استقلالی ها

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۶:۵۰
ابهام بزرگ استقلال مقابل پارس جم: ستاره محبوب استقلالی ها

هافبک با سابقه آبی پوشان تهرانی به احتمال زیاد آبی پوشان را در سفر به بوشهر همراهی نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از سوالاتی که این روزها مطرح می‌شود این است که آیا مجتبی جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود یا در تهران می‌ماند؟ هافبک با تجربه استقلال قرار است در بازی‌هایی بازی کند که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در بازی‌های خارج از خانه بعید است بازی کند.

گفته می‌شود یکی از آیتم‌های قرارداد جباری حضور در بازی‌های خانگی است، هرچند که استقلالی‌ها او را برای بازی با گل گهر به سیرجان بردند اما این بازیکن حتی یک دقیقه هم به زمین مسابقه نرفت تا شایعه حضور نیافتن او در بازی‌های خارج از خانه شدت بگیرد. حالا و در آستانه بازی با پارس جنوبی باز هم همان سوال تکراری مطرح است. جباری با استقلالی‌ها به جم می‌رود یا اینکه او برای دوری از مصدومیت در تهران ماندنی خواهد شد؟

مجتبی تاکنون نتوانسته به‌عنوان یک بازیکن با تجربه استقلالی‌ها را کمک کند، همانطور که منتظری هم نتوانست کمکی بکند. منصوریان فعلا از بازیکنانی که به زعم خودش بین‌المللی هستند سودی نبرده و دوباره باید از جوان ترها استفاده کند. امروز استقلالی‌ها به جم سفر می‌کنند و مشخص می‌شود که جباری با این تیم همراه خواهد شد یا نه.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه استقلال تهران, دیدار استقلال و پارس جم, سرمربی باشگاه استقلال, علیرضا منصوریان, مجتبی جباری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا