سهراب مرادی: شرایط خوب باشد در ترکمنستان رکورد جهان را می‌شکنم


سهراب مرادی:  شرایط خوب باشد در ترکمنستان رکورد جهان را می‌شکنم

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: امیدوارم در ترکمنستان همه چیز دست به دست هم دهد تا رکوردشکنی داشته باشم.

سهراب مرادی در گفتگو با ایسنا درباره ی شرایط خود پیش از آغاز بازیهای داخل سالن آسیا و رکوردشکنی که در اردوی تیم ملی وزنه برداری داشت، بیان کرد:
سه هفته اردوی سطح دریا داشتیم که اردوی خوبی بود و توانستم به رکوردهای خوبی هم برسم. من در پایان این اردو 185 یک ضرب و 233 کیلوگرم دوضرب زدم که یک کیلو بیشتر از رکورد دنیا بود.

او در پاسخ به این پرسش که در بازیهای داخل سالن آسیا به رکورد جهان در دوضرب حمله خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: امید به خدا. البته باید ببینم شرایط به چه صورت است و اگر از لحاظ بدنی و فکری آماده باشم حتما به رکورد جهان حمله می کنم. در این مدت که شرایطم خوب بوده امیدوارم در ترکمنستان نیز همه چیز دست به دست هم دهد تا رکورد بزنم.
مرادی با اشاره به بالا بودن انتظارات از او گفت: من تلاش می کنم بهترین نتیجه را بگیرم و امیدوارم هر چه خیر است، پیش بیاید. روزهای خوبی را از لحاظ رکوردی دارم اما خستگی و بی خوابی هم وجود دارد. با این حال تمام تلاشم را خواهم کرد نتیجه خوبی کسب کنم.

قهرمان المپیک ریو در مورد برنامه خود بعد از بازیهای داخل سالن آسیا گفت: برنامه ریزی اصلی برای مسابقات جهانی است. از ترکمنستان برگردم دوباره به اردو می روم و همین روالی که داشتیم را ادامه می دهیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های زمستانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو