دومین شکست شهسواری و نوشاد عالمیان در مرحله گروهی کاپ آسیا


دومین شکست شهسواری و نوشاد عالمیان در مرحله گروهی کاپ آسیا

در ادامه رقابت های مرحله گروهی پینگ پنگ کاپ آسیا ندا شهسواری در دومین بازی مغلوب شد.

به گزارش ایسنا، 16 بازیکن برتر رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان آسیا و نفرات برتر مناطق مختلف آسیا در کاپ آسیا حضور دارند و ندا شهسواری و برادران عالمیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.
ندا شهسواری که در رده 297 رنکینگ جهانی قرار دارد، تنها نماینده بانوان ایرانی در بازی دوم خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل مانیکا از هند که در رده 119 رنکینگ جهانی قرار دارد شکست خورد. شهسواری در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل آیا محمد از قطر قرار خواهد گرفت. او در نخستین بازی خود مقابل سوتاسینی از تایلند دارنده رنکینگ جهانی ۵۸ به میدان رفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.
همچنین نوشاد عالمیان در دومین باز ی مرحله گروهی مقابل سانگیون نماینده کره که در رده 42 جهان قرار دارد با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. نوشاد در بازی سوم و آخر مرحله گروهی مقابل وونگ از هنگ کنگ خواهد رفت که رده 7 جهان قرار دارد. پیش از این نوشاد عالمیان که در جایگاه 68 جهان قرار دارد در گروه B در بازی نخست ۳بر ۱ مغلوب چوانگ یوان نماینده چین تایپه شد که در جایگاه 15 جهان قرار دارد.

همچنین نیما عالمیان که رنکینگ 105 جهان را در اختیار دارد در گروه D رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاداساگ نماینده تایلند که در رده 213 جهان قرار دارد، گذشت و پیروز شد.
رقابت های پینگ پنگ کاپ آسیا روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه به میزبانی هند برگزار می شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تنیس روی میز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!