نامزد سابق جرارد پیکه می گوید وقتی وی با شکیرا آشنا شد آنها هنوز نامزد بودند ! (عکس)


نامزد سابق پیکه می‌گوید با وجود این که شکیرا دلیل به هم خوردن رابطه‌اش با جرارد بوده، آهنگ‌های او را گوش می‌دهد! نوریا توماس، نامزد سابق (دوست !) جرارد پیکه برای اولین بار در مورد ارتباطش با این مدافع اسپانیایی و جدایی از او و همچنین آشنایی پیکه با شکیرا صحبت کرده است. به گفته او، زمانی که پیکه و شکیرا در هنگام ضبط ترانه...

نامزد سابق پیکه می‌گوید با وجود این که شکیرا دلیل به هم خوردن رابطه‌اش با جرارد بوده، آهنگ‌های او را گوش می‌دهد!

نوریا توماس، نامزد سابق (دوست !) جرارد پیکه برای اولین بار در مورد ارتباطش با این مدافع اسپانیایی و جدایی از او و همچنین آشنایی پیکه با شکیرا صحبت کرده است.

به گفته او، زمانی که پیکه و شکیرا در هنگام ضبط ترانه «واکاواکا» که شکیرا برای جام جهانی 2010 خوانده بود، با هم آشنا شدند، او هنوز نامزد مدافع اسپانیایی بوده.

.td_uid_28_59ba459f854db_rand.td_uid_28_59ba459f854db_rand::before
ختنه دردناک دختران جوان+عکس
جوک های تصویری و خنده دار برای روده بر شدن از شدت خنده
خواص جادویی قهوه سبز برای لاغری

درآن زمان شکیرا هم با آنتونیو دلاروآ نامزد بوده و نوریا توماس که دختر یکی از سرمایه‌داران اسپانیایی در تجارت مواد غذایی است، نامزد پیکه بوده اما با آشنایی پیکه و شکیرا با یکدیگر، هر دو، نامزدهای سابق‌شان را ترک کردند تا داستان عشق تازه‌ای را آغاز کنند.

نامزد سابق جرارد پیکه می گوید وقتی وی با شکیرا آشنا شد آنها هنوز نامزد بودند ! (عکس)جرارد پیکه در کنار نوریا توماس

در طول این هفت سال، نوریا توماس هرگز در مورد جدایی اش از پیکه صحبت نکرده بود ولی حالا در گفت‌وگو با روزنامه وانگواردیا این سکوت 7 ساله را شکسته. این اتفاق در حالی رقم خورد که در طول این مدت خبرنگاران زیادی با نوریا تماس گرفته بودند اما او همیشه می گفت که قصد ندارد در این رابطه صحبت کند: «بارها به من زنگ زدند تا با من مصاحبه کنند ولی من همیشه این پیشنهاد را رد کردم. نمی توان تکذیب کرد که من با فردی بودم که چهره‌ای شناخته شده است ولی من هیچ‌وقت دوست نداشتم ارتباط‌مان رسانه‌ای شود. این خیانت به خود من بود. هیچ چیزی برای تعریف کردن از زندگی شخصی‌ام ندارم.»

او در مورد جرارد پیکه گفت که بعد از جدایی از جرارد سختی زیادی کشیده: «جرارد انسان خوبی است و همیشه باید برای انسان‌های خوب، بهترین‌ها را آرزو کرد. اگر در یک مهمانی آهنگ شکیرا را بشنوم، چه‌کار میکنم؟ طبیعی است. من هم مثل بقیه آن را گوش می کنم.»

نوریا حالا به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت تولیدات مواد غذایی پدرش کار می کند. او بعد از 4 سال تحصیل در مادرید حالا مشغول به کار شده و اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید