ایلاری بلازی: کسی از آینده خبر ندارد شاید توتی مربی شود؛ خداحافظی همسرم دردناک بود چون فوتبال همه زندگی او بود


ایلاری بلازی: کسی از آینده خبر ندارد شاید توتی مربی شود؛ خداحافظی همسرم دردناک بود چون فوتبال همه زندگی او بود

همسر کاپیتان سابق جالوروسی می گوید هیچ بعید نیست، یک...

طرفداری- فرانچسکو توتی، فصل گذشته در یک مراسم باشکوه و احساسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به کادر مدیریتی رم اضافه شد. با این حال او اخیرا در کلاس های مربیگری سطح B یوفا شرکت می کند و ممکن است برخلاف آنچه که در گذشته گفته بود؛ به زودی در قامت یک سرمربی به فعالیتش در دنیای فوتبال ادامه بدهد. حالا ایلاری بلازی، همسر توتی نیز این احتمال را تایید کرده است.

به نقل از Football-Italia، ایلاری بلازی در مورد مربی شدن توتی، گفت:

توتی همیشه گفته است که نمی خواهد سرمربی باشد اما زندگی پر از شگفتی است و هیچ کسی از آینده خبر ندارد. او گفته بود قصد ندارد دوباره یک شغل پر استرس در فوتبال داشته باشد اما اکنون در همان مسیر قدم بر می دارد. پس هر چیزی ممکن است.

من باید با اینکه او دیگر بازیکن نیست و یک مدیر است؛ کنار بیایم. برای همه جدید است اما بابت این قضیه متاسف نیستم. به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. بالاتر از هرچیزی، او در کت و شلوار با کروات، خیلی خوب به نظر می رسد.

ایلاری بلازی: کسی از آینده خبر ندارد شاید توتی مربی شود؛ خداحافظی همسرم دردناک بود چون فوتبال همه زندگی او بود
بلازی در مورد مراسم خداحافظی توتی، افزود:

فرانچسکو تاکید داشت که من همراه با او در وزشگاه، دور بزنم هرچند من دوست داشتم او به تنهایی این کار را انجام بدهد چون آن لحظات، متعلق به او بود. خیلی خوب بود چون او برای اولین بار به طور کامل احساسی شد. یک صحنه احساسی خالص بود. درست است که من گریه نکردم اما می خواستم از وی حمایت کنم تا من در آن لحظه، نقطه قوت و تکیه گاه او باشم.

بدون شک این مرحله ای از زندگی توتی بود که دیگر تمام شده است اما دردناک بود چراکه فرانچسکو این کار را [فوتبال بازی کردن] تقریبا از وقتی به دنیا آمده است؛ انجام می داد. فوتبال بازی کردن، زندگی او بود. اما شما نیاز دارید برخی چیزها را در یک جا به طور کامل متوقف کنید. همیشه می دانید که این موضوع، یک جایی اتفاق می افتد اما تا زمانیکه به آن لحظه نرسید و تجربه اش نکنید، نمی دانید که چه واکنشی خواهید داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا