تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها


تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

تتو کردن برای فوتبالیست‌ها تبدیل به کاری رایج شده، اما برخی فوتبالیست‌ها تتوهای عجیبی دارند.جمعه 24 شهریور 1396 - 22:24

به گزارش خبرورزشی، اخیراً داشتن خالکوبی در بین فوتبالیست‌ها مد شده و این قضیه بیشتر در فوتبال اروپا به چشم می‌‌آید. مهم نیست یک بازیکن چه کیفیتی درون زمین دارد، چیزی که اهمیت دارد، این است که امروزه در مستطیل سبز بازیکنان زیادی به چشم می‌آیند که دارای تتو هستند. از زمانی هم که لیونل مسی از خالکوبی‌های عجیب غریب خود رونمایی کرده، حساسیت این داستان در رسانه‌ها بیش از پیش شده است. تتوهای مسی بهترین بهانه برای نشان دادن عجیب غریب‌ترین خالکوبی‌ها در بین فوتبالیست‌هاست.

آلبرتو مورنو

یکی از عجیب غریب‌ترین تتوها در بین فوتبالیست‌های اروپایی متعلق به آلبرتو مورنو است. دفاع چپ لیورپول که خیلی هم از سوی یورگن کلوپ به بازی گرفته نمی‌شود، چندین و چند تتو روی بدن خود دارد که جالب‌ترین آن روی ران پایش است. او یک میمون که کت و شلوار پوشیده و با عینکی که به چشم دارد تفنگ به دست در حال گوش کردن به موسیقی است را روی پایش تتو کرده است.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

الساندرو دیامانتی

اگرچه در حال حاضر جایی بازی نمی‌کند اما آن‌قدر قابلیت دارد که نامش در بین دارندگان تتوهای خاص قرار بگیرد. بازیکن فصل پیش پالرمو انواع و اقسام تتوها را روی دست خود دارد. از علامت خوانندگان رپ گرفته تا استخوان سگ همگی روی دست دیامانتی 34 ساله دیده می‌شوند. الساندرو چند خالکوبی هم پشت پایش دارد که مهم‌ترین آن به آیکون لبخند فضای مجازی برمی‌گردد. اگر کسی او را نشناسد، در نگاه اول دیامانتی را به خاطر خالکوبی‌هایش با یک زندانی حرفه‌ای اشتباه می‌گیرد.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

رایان میسون

بازیکن باشگاه هال‌سیتی که یک بازی ملی هم در کارنامه‌‌اش به چشم می‌خورد، تتویی جالب روی دست خود دارد. او تصمیم گرفت عکس 12 سالگی خود را روی بازویش خالکوبی کند. خالکوبی که در تک‌بازی‌‌اش برای انگلیس مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. نکته عجیب جایی بود که این تتو شباهتی به عکس واقعی 12 سالگی ماسون نداشت و بیشتر شبیه یک دختربچه طراحی شده بود.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

آماتو کیچیرتی

بازیکن سرشناسی نیست اما کل بدنش را تتو کرده است. او که با 23 سال سن سابقه عضویت در رم را دارد و هم‌اکنون عضو باشگاه ایتالیایی بنونتو است، لوگوی توئیتر را همراه با آدرس صفحه‌‌اش پشت پای خود تتو کرده است. شاید آماتو نمی‌دانست که لوگو هر چند سال یک بار دستخوش تغییر می‌شود.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

سرخیو راموس

اصولاً تتو باید رمز و راز داشته باشد. این مخاطب را به تکاپو می‌اندازد تا روی تتوی فوتبالیست فکر کند. درست مثل کاری که سرخیو راموس روی دستش انجام داد اما با بدسلیقگی. راموس اعداد 35 و 32 را که شماره پیراهنش در سویا بود روی دستش تتو کرده است. عدد 19 به خاطر سن و سالش موقع اولین بازی برای تیم ملی اسپانیاست. با این حال عدد 90 همچنان در حد رمز و راز باقی ‌مانده است. راموس این اعداد را به رنگ قرمز روی انگشتان خود خالکوبی کرده که رنگ‌بندی خالکوبی‌های دیگرش را به هم ریخته است.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

دامیان دلانی

بازیکن ایرلندی باشگاه کریستال‌پالاس نه به خاطر بازی‌‌اش بلکه برای تتویی که روی دستش دارد، معروف شده است. او عکسی از یک کودک با موهای بلند و چهره ترسناک که در حال شلیک کردن گلوله داخل دهان خود است، دارد. تصویری که فقط به ظاهر ترسناک ترسناک است.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

ریکاردو کوارشما

بازیکن تیم ملی پرتغال به خاطر تتویی که روی گردن خود دارد، مورد توجه قرار نگرفته، بلکه دلیل اصلی‌‌اش دو تتوی کوچکی است که روی صورتش دیده می‌شود. دو علامتی که روی صورت کوارشما دیده می‌شود، چهره او را بیشتر شبیه خلافکارها کرده است.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

نیل رانگر

تتو روی صورت توجیه خاصی ندارد و معمولاً هم بیش از سایر اعضای بدن درد دارد. نیل رانگر بازیکن سابق کریستال‌پالاس و ساوتهمپتون که اخیراً قراردادش را با ساتون یونایتد تا سال 2020 تمدید کرده است، کنار پیشانی خود اسمش را تتو کرده است. نکته عجیب جایی است که حرف آخر اسم او طوری است که به جای R از S استفاده شده است.

تتوهای عجیب غریب رایج بین فوتبالیست‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام