دنیلو پتروچی: هوش مارک جلوی سبقت او از من را گرفت


موتو جی پی ایران – دنیلو پتروچی، موتورسوار ایتالیایی تیم پرمک دوکاتی، بار دیگر تا آستانه‌ی فتح یک گرندپری پیش رفت، اما فقط در دور آخر بود که تسلیم حمله‌ی مارک مارکز شد. شکستی که باعث شد تا وی احساسی دوگانه نسبت به این مسابقه داشته باشد. از طرفی تنها یک دور تا فتح میسانو فاصله داشت و از طرفی دیگر سکویی ارزشمند کسب کرده بود....

موتو جی پی ایران – دنیلو پتروچی، موتورسوار ایتالیایی تیم پرمک دوکاتی، بار دیگر تا آستانه‌ی فتح یک گرندپری پیش رفت، اما فقط در دور آخر بود که تسلیم حمله‌ی مارک مارکز شد.

شکستی که باعث شد تا وی احساسی دوگانه نسبت به این مسابقه داشته باشد. از طرفی تنها یک دور تا فتح میسانو فاصله داشت و از طرفی دیگر سکویی ارزشمند کسب کرده بود.

دنیلو پتروچی: هوش مارک جلوی سبقت او از من را گرفتدنیلو پتروچی: هوش مارک جلوی سبقت او از من را گرفت دنیلو پتروچی و مارک مارکز، گرندپری سن‌مارینو 2017

او در گفتگو با موتو جی پی گفت:

هم خوشحالم هم ناراحت. خوشحال بابت کسب سکو در ایتالیا و ناراحت به خاطر اینکه اکثر مسابقه، که حتی نمی‌دانم چند دور بود، را پیشتاز بودم. کمی ترسیده بودم چون در تمرین صبح پیست بسیار لغزنده بود. بعد از به زمین خوردن خورخه لورنزو سعی کردم تا حد ممکن فشار بیاورم، اما 8 دور مانده به پایان تصمیم گرفتم ریسک بزرگی کنم و اشتباهی عمدی در پیچ 6 انجام دهم و فکر می‌کردم مارک از من سبقت خواهد گرفت. اما بعد از دو دقیقه متوجه شدم که مارک باهوش‌تر از این حرف‌هاست که بخواهد از من سبقت بگیرد. حتی به این فکر افتادم که اجازه بدهم رد بشود اما ترسیدم نتوانم پا به پای او ادامه بدهم، پس به فشار آوردن ادامه دادم اما در دور پایانی مارک در پیچ 1 سبقتی فوق‌العاده از من گرفت. در پیچ 4 سعی کردم از مارک سبقت بگیرم اما موتورم به قدر کافی زاویه پیدا نکرد، دلیل آن هم این است که خیلی قد بلند هستم و از زانو برای زاویه دادن به موتور استفاده می‌کنم! به خودم می‌گفتم که فکر نکن، فقط تلاش کن. کمی ناراحت هستم اما از طرفی بابت این جایگاه دومی خوشحالم. مارک استحقاق این برد را داشت. ناامید هستم اما همیشه می‌گویم که بهترین مسابقه‌ام، بعدی خواهد بود، پس دوباره در آراگون تلاش خواهم کرد. در طول مسابقه هیچوقت فکر نکردم که احتیاجی به تعویض موتور باشد اما وقتی پشت سر مارک بودم او علامتی به تیم خود داد و من امیدوار بودم که او برای تعویض موتور به پیت برود. امیدوار بودم که مارکز برای قهرمانی سال هم که شده از من سبقت بگیرد… اما هیچکدام اتفاق نیافتاد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟