علی مصفا جلوی دوربین «درساژ»


فیلمبرداری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه در حوالی کرج ادامه دارد.

علی مصفا جلوی دوربین «درساژ»

علی مصفا جلوی دوربین «درساژ»

سرویس فرهنگی و هنری - فیلمبرداری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه در حوالی کرج ادامه دارد.

به گزارش فانوس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری در حوالی کرج ادامه دارد. تاکنون بخشی از بازیگران این پروژه جلوی دوربین رفته اند و نیمی از فیلمبرداری «درساژ» در کرج به پایان رسیده است.

فیلمنامه «درساژ» توسط حامد رجبی به نگارش در آمده است که پیش از این نویسندگی فیلمنامه هایی همچون «فصل باران های موسمی»، «پرویز» و «پریدن از ارتفاع کم» را در کارنامه خود دارد. همچنین او برای فیلم «پریدن از ارتفاع کم» از شصت و پنجمین دوره جشنواره بین المللی برلین جایزه بخش داوران بین المللی منتقدان فیلم (فیبرشی) را دریافت کرده است.

«درساژ» داستان زندگی دختری ۱۶ساله است که در دوراهی ایستاده است.

در «درساژ» علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب، جلال فاطمی، سیامک ادیب، علیرضا آقا خانی، شایان فصیح زاده، به آفرید غفاریان، رامبد مطلبی، لویی سیفی، باسط رضایی و با معرفی نگار مقدم مقدم به ایفای نقش می پردازند.

پویا بادکوبه پیش از این به عنوان کارگردان آگهی های تبلیغاتی شناخته شده است و در این بخش جوایز بین المللی متعددی را در کارنامه خود دارد. او همچنین در حوزه کارگردانی تئاتر و ساخت برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت داشته است. از دیگر فعالیت های بادکوبه ساخت چندین فیلم کوتاه است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: حامد رجبی، کارگردان: پویا بادکوبه، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراح صحنه: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح لباس: سارا سمیعی، دستیار کارگردان: امین خنکال، برنامه ریز: مینا سنگ سفیدی، عکاس: امید صالحی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، جانشین تولید: فواد بوربور، مدیر تولید: مهدی بدرلو و تهیه کننده: روح الله برادری و سمیرا برادری.

منبع: سینماپرس

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

سینما تبلیغات کارگردان فانوس فیلم دوربین فیلمبرداری سینمایی فیلم کوتاه علی مصفا درساژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا