اصلاح شبکه 20 کیلوولت خط «یکله» قهاوند با مشارکت 30 اکیپ عملیاتی


اصلاح شبکه 20 کیلوولت خط «یکله» قهاوند با مشارکت 30 اکیپ عملیاتی

همدان - مدیر امور برق یک همدان از برگزاری مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه 20 کیلوولت خط «یکله» قهاوند با حضور 30 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی خبر داد.

ذبیح الله عواطف فاضلی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط «یکله» قهاوند اظهار داشت: این مانور با حضور مدیران و مسئولان، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران برق استان همدان برگزار شد.

وی افزود: مانور خط «یکله» در ‌راستای اصلاح، سرویس و نگهداری به خصوص کاورینگ کردن مقره‌های سوزنی برای پایداری مطمئن در شبکه اجرایی شد.

مدیر امور برق یک همدان عنوان کرد: در این مانور بیش از ۱۰۰ کیلومتر خط فشار متوسط در مسیر روستای «یکله» که با توجه به عوارض ناشی عوامل طبیعی و زیست محیطی در معرض اتصال و قطعی برق قرار داشتند با این اقدام هدفمند اصلاح شد.

وی ادامه داد: انجام این کار در سطح وسیع در حداقل زمان و کاهش انرژی توزیع نشده انجام شد که علاوه بر صرفه اقتصادی، رضایتمندی مشترکین را نیز در پی داشت.

فاضلی اظهار داشت: اصلاح این خط به طور معمول نیازمند ۷۵ ساعت زمان طی ۲۵ بار فرمان قطع و وصل بود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب مانور طی ۳ ساعت با کمترین اعمال خاموشی انجام شد.

وی عنوان کرد: در این مانور ۲۵ اکیپ عملیاتی و پنج اکیپ پشتیبانی از قبیل هلال احمر، آتش نشانی و خودروهای بالابر و جرثقیل و تدارکات طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک