به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، فتانه اسدسنگابی با بیان اینکه دور برگشت این مسابقات از روز 27 شهریور ماه در بندر عباس برگزار می شود گفت: در این مرحله به دنبال امتیازات از دست رفته در دور رفت هستیم و امیدواریم با آمادگی بیش از پیش بازیکنان بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشیم.
اسدسنگابی تاکید کرد: تیم سیمان لامرد تیم تازه تأسیسی است که به دنبال زیر ساخت ها است.
وی افزود: ما با تلفیقی از باتجربه ها و بازیکنان جوان و جدید به دنبال این هستیم که به زودی حرف اول را در فوتبال ساحلی بانوان ایران بزنیم.
سیمان لامرد به زودی حرف اول را در فوتبال ساحلی بانوان می زند
مدیر تیم فوتبال ساحلی بانوان سیمان لامرد در خصوص مصدومیت بازیکنان این تیم اظهار کرد: در بازی های دوم و سوم مرحله رفت بازی ها ما دو بازیکن اصلیمان را یکی به دلیل شکستگی انگشت پا و دیگری بخاطر پارگی همسترینگ از دست دادیم که همین موضوع شوک بزرگی به تیم وارد کرد اما در فاصله ده روز فرصت بین دو دور رفت و برگشت ما به درمان مصدومین پرداختیم و با کار بر روی نقاط ضعف و قوت تیم با انگیزه بالا برای کسب مقام به استقبال بازیهای برگشت می رویم.
گفتنی است دور رفت این بازی ها در بندر گز در غرب استان گلستان برگزار شد و دیدارهای دور برگشت نیز به میزبانی شهرداری بندرعباس در مرکز استان هرمزگان برگزار می شود.
این مسابقات در دو مرحله و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم هایی که بیشترین امتیاز را بدست آورند به ترتیب مقام های اول تا سوم فوتبال ساحلی بانوان ایران را کسب می کنند.
تیم قوتبال ساحلی بانوان سیمان لامرد صبح امروز برای شرکت در این مرحله از مسابقات به بندرعباس اعزام شد.