آخرین کنسرت تابستانی «شهاب مظفری» در تهران برگزار شد | گزارش تصویری


«شهاب مظفری» خواننده قطعه «میگن که عوض شدی» که از اوایل تابستان امسال برگزاری کنسرت‌هایش را به همت موسسه «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان‌راد» و «سعید سال‌افزون» آغاز کرده، آخرین کنسرت تابستانی خود طی سال جاری در تهران را به رهبری ارکستر «مهدی فردی» برگزار کرد. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری)...

آخرین کنسرت تابستانی «شهاب مظفری» در تهران برگزار شد | گزارش تصویری

کنسرت شهاب مظفری

«شهاب مظفری» خواننده قطعه «میگن که عوض شدی» که از اوایل تابستان امسال برگزاری کنسرت‌هایش را به همت موسسه «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان‌راد» و «سعید سال‌افزون» آغاز کرده، آخرین کنسرت تابستانی خود طی سال جاری در تهران را به رهبری ارکستر «مهدی فردی» برگزار کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین کنسرت‌های این خواننده، ۱۴ و ۱۵ تیر در حالی برگزار شد که تمامی بلیت‌های آن در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رسیده بود. او ۲۳ تیر و ۱۴ شهریور بار دیگر در تهران روی صحنه رفت و آخرین کنسرت تابستانی‌ این خواننده در پایتخت هم ۲۳ شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این خواننده طی دو ماه اخیر علاوه بر تهران در شهرهایی چون بندرعباس، رشت، آبادان، تبریز، بوشهر، اهواز، کرمان و آمل کنسرت برگزار کرده است.

در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

#gallery-1 #gallery-1 .gallery-item #gallery-1 img #gallery-1 .gallery-caption /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا