جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان معماری واحد آذرشهر برگزار شد


جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان معماری واحد آذرشهر برگزار شد

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه و حضور پرشور خانواده دانش‌آموختگان و استادان رشته معماری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد آذرشهر در جمع دانش آموختگان گفت: «در جهانی که کهکشان ها و سحابی های جدید ظاهر می شوند و سیارات با سرعت نور از هم فاصله می گیرند، عرصه دانش در حال گسترش است، بنابراین شاید فراغت از تحصیل اصطلاح بامسمایی نباشد.»

علی‌کارگری رضاپور ادامه داد: «صرف نظر از فراخنای بیکران عرصه دانش در همان رشته معماری نیز به قدری مطالب وجود دارد که در دانشگاه فقط چارچوب های کلی بحث می شود اما یک قسمت از دانش که به آن دانش ضمنی یا tacit knowledge می گویند، هنگامی کسب خواهد شد که مطالب دانشگاهی در عمل پیاده شود.»

وی اظهار کرد: «تجربه کاری ما را به تفکر در آموخته های مان وامی‌دارد و فرآیند آموزش ری استارت می شود. این بار دانش ضمنی و دانش سنتی در هم می آمیزد و منجر به خلق ایده های نو و دانش جدید می شود.»

رضاپور بر فعالیت امیدوارانه تاکید کرد و گفت: «به هر حرفه تخصصی که وارد شوید فرصت ها و تهدیدهای مختلفی وجود دارد که شما باید با تلاشی امیدوارانه و با استقامت حتی تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کنید. به خاطر داشته باشید ما همه کاره نیستیم اما هیچ کاره هم نیستیم.

اهدای لوح یادبود به استادان و دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته معماری در سال 96 پایان بخش این برنامه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه