گشت و گذاری در لندن (جدول)


لندن پایتخت فرهنگ و مد و بهترین شهر برای قدم زدن و سر زدن به رستوران‌های بی‌نظیر و لوکس است.

پول‌نیوز -لندن یکی از بزرگ‌ترین و پر‌جمعیت‌ترین شهرهای جهان و همچنین یکی از مقاصد گردشگری مورد علاقه‌ی گردشگران و جهان‌گردان است. البته هر کسی دوست دارد لندن را از نزدیک ببیند. افراد، معمولا جذب تصاویر زیبا از کافه‌ها، تئاترها، موزه‌ها و شکوه خاندان سلطنتی می‌شوند.

گشت و گذاری در لندن (جدول)

لندن پایتخت فرهنگ و مد و بهترین شهر برای قدم زدن و سر زدن به رستوران‌های بی‌نظیر و لوکس است. تنها مشکلی که لندن دارد این است که خیلی خیلی گران است. اگر مراقب نباشید، هزینه‌های سفرتان سرسام‌آور خواهند شد.

گشت و گذاری در لندن (جدول)

اما با همه‌ی این حرف‌ها، خوشبختانه امکان کم‌تر کردن هزینه‌ها در لندن نیز وجود دارد اما همیشه بودجه‌ی اضافه‌ای در سفر به لندن در نظر بگیرید چون احتمالا به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

گشت و گذاری در لندن (جدول)

هر نوع غذایی که تصور کنید با رنج قیمت‌های متفاوت در لندن پیدا می‌شود. غذاهای انگلیسی و آسیایی، ارزان‌تر هستند و در حدود ۵ پوند قیمت دارند.

می‌توانید با پرداخت ۱۰ پوند از فروش ویژه‌ی وعده‌ی ناهار استفاده کنید که با نوشیدنی همراه است. چیپس و ماهی و سایر غذاهایی که در کافه‌ها به فروش می‌رسند در همین حدود قیمت دارند.

با پرداخت ۱۹ پوند می‌توانید در رستوران، یک وعده غذا به همراه نوشیدنی میل کنید. اگر تصمیم دارید خودتان غذا را آماده کنید، هزینه‌ی یک هفته‌ی خورد و خوراک شما در حدود ۴۰ تا ۵۲ پوند، می‌شود.




منبع:کجارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا