انهدام باند سارقان دوچرخه در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان دوچرخه و کشف 31 فقره سرقت دوچرخه خبر داد.

انهدام باند سارقان دوچرخه در قزوین

انهدام باند سارقان دوچرخه در قزوین

سرویس اجتماعی - فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان دوچرخه و کشف 31 فقره سرقت دوچرخه خبر داد.

به گزارش فانوس، سردار "مهدی محمودی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قزوین قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا ، ماموران واحد گشت کلانتری 17 غیاث آباد ، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نوجوان 13 ساله ، در حالی که یک حلقه لاستیک دوچرخه همراه داشتند مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر به واحد تجسس کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی به مشارکت سه همدست نوجوان دیگر نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سه متهم دیگر را نیز دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

سردار محمودی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی انجام شده به 31 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر 22 ساله در یکی از روستاهای شهرستان قزوین ، ماموران واحد تجسس این مالخر را نیز دستگیر و از مخفیگاه وی 20 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از دوچرخه های کشف شده تحویل مال باختگان شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار محمودی با اشاره به اینکه عمده دوچرخه های مسروقه فاقد تجهیزات ایمنی بودند به شهروندان توصیه کرد: از بازکردن درب منازل و آپارتمان های مسکونی به روی افراد ناشناس و غریبه خودداری کنید.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

پلیس سارق سرقت لاستیک فرمانده انتظامی ماموران انتظامی کلانتری دوچرخه دزد گشت زنی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش