عکس:روابط عاشقانه با این زن کار دست ژنرال آمریکایی داد


دیوید پتریوس فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان و رئیس سابق سازمان سیا به اتهام درز اسرار اطلاعاتی و نظامی به معشوقه‌اش محاکمه می‌شود.  نشریه نیویورک‌تایمز می‌نویسد، اف. بی. آی (پلیس فدرال آمریکا) و همچنین...

دیوید پتریوس فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان و رئیس سابق سازمان سیا به اتهام درز اسرار اطلاعاتی و نظامی به معشوقه‌اش محاکمه می‌شود.

نشریه نیویورک‌تایمز می‌نویسد، اف. بی. آی (پلیس فدرال آمریکا) و همچنین دادستان‌های آمریکا خواستار طرح «اتهام کیفری» علیه ژنرال دیوید پتریوس، رئیس پیشین سی. آی. اِی به اتهام «ارائه اطلاعات محرمانه به زنی که با او رابطه داشت» شده‌اند.

نیویورک‌تایمز در شماره روز شنبه خود به نقل از برخی مقام‌ها که نخواستند نامشان فاش شود، نوشته است که دادگستری آمریکا خواستار تحقیق در این باره شده است که آیاخانم پائولا برادوِل دسترسی به ایمیل و سایر اطلاعات سی. آی.‌ای داشته است یا خیر.

عکس:روابط عاشقانه با این زن کار دست ژنرال آمریکایی داد

ژنرال پتریوس که دو سال پیش در پی افشای روابط پنهانش با این زن از ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا استعفا کرد گفته است هیچ اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار او قرار نداده است.

خانم پائولا برادول یک افسر رزرو ارتش آمریکا بود که برای نوشتن و تدوین زندگینامه ژنرال پتریوس بار‌ها از وی مصاحبه کرد که این نشست‌ها به رفاقت و رابطه عاشقانه منجر شد.

ژنرال پتریوس پس از پایان ماموریت خود در افغانستان به ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا رسید. اما دوسال پیش وقتی رابطه عاشقانه وی با پائولا در معرض عموم قرار گرفت مجبور شد از مقام خود استعفا دهد.

وکیل مدافع ژنرال پتریوس همه اتهاماتی را که متوجه این ژنرال ۴ ستاره آمریکایی است، رد کرده است.
مقام‌های رسمی آمریکا هنوز واکنشی به این گزارش ابراز نکرده‌اند.



+ 0
عکس:روابط عاشقانه با این زن کار دست ژنرال آمریکایی داد - 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت صدای انفجار اصفهان از زبان یک منبع آگاه