تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Colossus منتشر شد [TGS 2017]


تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Colossus منتشر شد [TGS 2017]

بازی Shadow of the Colossus اولین بار برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده و توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند و به یکی از بهترین عناوین تاریخ تبدیل شود. این بازی در نسل پیش برای پلی‌استیشن 3 ریمتسر شد و حالا دارندگان پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند به زودی از این شاهکار نهایت لذت ببرند. در رویداد TGS 2017...

بازی Shadow of the Colossus اولین بار برای پلی‌استیشن 2 عرضه شده و توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند و به یکی از بهترین عناوین تاریخ تبدیل شود.

این بازی در نسل پیش برای پلی‌استیشن 3 ریمتسر شد و حالا دارندگان پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند به زودی از این شاهکار نهایت لذت ببرند. در رویداد TGS 2017 تریلری از این عنوان منتشر شده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود تریلر

Colossus برای پلی‌استیشن 4 توسط استودیو «بلوپوینت» (Bluepoint) بازسازی می‌شود، استودیویی که سابقه کار بر روی تعداد زیادی از بازی‌های کلاسیک را دارد. استودیو بلوپوینت در گذشته دو بازی Ico و Shadow of the Colossus را برای پلی‌استیشن 3 ریمستر کرده‌ بود. بازسازی Shadow of the Colossus تنها شامل افزایش رزولوشن بازی آن نخواهد بود و همانند کاری که اکتیویژن با Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کرده است، بلوینت نیز قصد دارد بازی را از نو بسازد.

چندی پیش شایعه‌ای به وجود آمد که به افزایش تعداد دشمنان داخل بازی افزایش اشاره داشت ولی «فومیتو اودا» (Fumito Ueda)، خالق این عنوان و بازی‌هایی مثل Ico و The Last Guardian، این شایعه را رد کرد و گفت که در بازی تنها 16 دشمن وجود دارد و داستان فقط شامل 16 دشمن است.

بازی Shadow of the Colossus در E3 2017 برای پلی‌استیشن 4 تایید شد و به نظر می‌رسد که استودیو بلوپوینت قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه کند ولی اساس گیم‌پلی ثابت خواهد ماند. بازسازی Shadow of the Colossus در سال 2018 منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Colossus منتشر شد [TGS 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن