پیام سردار اشتری به فرماندهان مدیران و کارکنان نیروی انتظامی


به مناسبت بیست و ششم شهریور ماه 1396،روز نیروی انتظامی ،سردار اشتری در پیامی از برگزاری باشکوه مراسم دانش آموختگی و میثاق با ولایت در این روز از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کرد.

پیام سردار اشتری به فرماندهان مدیران و کارکنان نیروی انتظامی

پیام سردار اشتری به فرماندهان مدیران و کارکنان نیروی انتظامی

سرویس اجتماعی - به مناسبت بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۹۶،روز نیروی انتظامی ،سردار اشتری در پیامی از برگزاری باشکوه مراسم دانش آموختگی و میثاق با ولایت در این روز از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش فانوس،فرمانده نیروی انتظامی در پیامی ،از برگزاری باشکوه مراسم دانش آموختگی و میثاق با ولایت در روز نیروی انتظامی، از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین علیهم افضل صلوات المصلین
فرماندهان مدیران و کارکنان سربلند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
بیست و ششم شهریور ماه ۱۳۹۶ به عنوان روزی ماندگار و به یاد ماندنی در تاریخ نیروی انتظامی ثبت گردید. روزی که در آستانه ماه محرم، دانشگاه علوم انتظامی امین به قدوم ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مزین و چشمان هزاران نفر از فرماندهان، دانشجویان، دانش‌آموزان، جانبازان و روحانیون و خانواده‌های معظم شهدای این نیرو به جمال معظم له منور گردید.
برگزاری باشکوه مراسم دانش آموختگی و میثاق با ولایت در این روز، موجبات تحسین و تقدیر معظم له را فراهم که مقرر فرمودند:
«توانایی شما آبروی نظام جمهوری اسلامی از قدرت شما، رشادت شما، اقدام شما، حرکت به جلو و به موقع شما مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.»
بیانات حکیمانه و مقتدرانه معظم له برگ زرینی بر افتخارات نیروی عظیم انتظامی افزوده است که مراتب قدردانی و رضایتمندی معظم ‌له از آحاد شما عزیزان جان برکف در عرصه‌های مختلف خدمت و تلاش برای تامین امنیت و پاسداری از حریم کشور پهناور ایران اسلامی لوح سپاس بی نظیری است که به یمن این دستاورد بزرگ پیشانی شکر بر آستانه ربوبی نهاده و هم نوا با قاطبه دل دادگان حریم ولایت، نجوا می‌کنیم؛
«الحمدالله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله ... »
همکاران عزیز و ولایی ام، به طور حتم عزت و سربلندی مثال زدنی نیروی عظیم انتظامی که در این روز نمادهایی از آن را شاهد بوده ایم، ریشه در خدمت صادقانه آحاد شما عزیزان دارد که تداوم و استمرار این شکوه در گرو تلاش خالصانه ما و همه شما هم رزمان در سطوح ستادی و اجرایی می‌باشد.
امروز با عزتمندی و افتخار و با الهام از آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و مکتب عاشورا و نهضت خمینی کبیر(ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای دفاع از ارزش‌های والای مکتبی و انقلابی و مبارزه با دشمنان قسم خورده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص رژیم فاسد آمریکا و جیره خواران و اذناب آن و خدمت رسانی صادقانه به مردم بصیر و ولایی، میثاقی دوباره بسته و به این توفیق الهی شکرگزاری می نماییم.

اللهم وفقنالما تحب و ترضی
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

نیروی انتظامی سردار اشتری فرماندهان کارکنان سایت فانوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران