تصاویری از مدل ابروی عجیب مدلینگ یونانی


نوشته تصاویری از مدل ابروی عجیب مدلینگ یونانی اولین بار در تالاب پدیدار شد. ابروهای پرپشت مدل یونانی   در یونان یک مدل خانم که نسبتا صورت جذابی دارد و دارای ابروهای پرپشتی است به هیچ وجه علافه ندارد تا ابروهایش را کوتاه کند در ادامه با ما همراه باشید .    به گزارش تالاب مدل ابروهای پیوندی و یا مدل قجری که در دوران قدیم در ایران مد...

تصاویری از مدل ابروی عجیب مدلینگ یونانی

ابروهای پرپشت مدل یونانی

در یونان یک مدل خانم که نسبتا صورت جذابی دارد و دارای ابروهای پرپشتی است به هیچ وجه علافه ندارد تا ابروهایش را کوتاه کند در ادامه با ما همراه باشید .

به گزارش تالاب مدل ابروهای پیوندی و یا مدل قجری که در دوران قدیم در ایران مد بوده و یک آپشن مثبتبرای دختران دم اقبال محسوب می شده است.

به گزارش تالاب یک مدل یونانی با با ابروهای پیوندی تمام مدل های ابرو رابه بحران کشیده و با این مدل ابرو توانستهرکورد زیباترین مدل ابرو رابه خود اختصاص دهد.صوفیا , مدل یونانی می گوید برای من سلیقه خودم مهم است و این مدل پیوندی و پهن را دوست دارم و می دانم احتمالا مورد پسند و باب سلیقه خیلی از افراد نباشم,

اما من همینم که هستم و می خواهم این مدل باشم.من به این شکل و با این مدل ابرو قشنگترم و افرادی که دیگران رابه علت مدل مو و تیپ و ظاهر مسخره میکنند.

تصاویری از مدل ابروی عجیب مدلینگ یونانی

افرادی هستند که خودشان این کارها را نکردند.صوفیا میگوید; هیچوقت تا خودتان کاری که دیگران انجام دادند نکردید درباره آن ها پیش داوری نکنید.

تصاویری از مدل ابروی عجیب مدلینگ یونانی

انواع ابروهای پرپشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی