مهار آتش سوزی چند مغازه و تکیه قدیمی درگرگان


مهار آتش سوزی چند مغازه و تکیه قدیمی درگرگان

گرگان - ایرنا- سرپرست شهرداری گرگان از مهار حریق چند باب مغازه، تکیه قدیمی و یک مسجد در چهارراه میدان گرگان واقع در بافت فرسوده این شهر خبر داد و گفت: این آتش سوزی ساعت 5.35 دقیقه صبح چهارشنبه آغاز شده بود.

مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که حضور به موقع ماموران آتش نشانی شهرداری از چهار ایستگاه مانع از گسترش آتش به مغازه ها و منازل اطراف محل حادثه شد.
وی اضافه کرد: در این آتش سوزی به سقف تکایای قدیمی و مسجد هیات متوسلین که برای آئین های ماه محرم و پذیرش مهمانان حسینی (ع) آماده بود، آسیب وارد آمده است.
سرپرست شهرداری گرگان اضافه کرد که نقطه شروع آتش و علت وقوع آن در دست بررسی است.
به گفته وی؛ با وجود مهار آتش برای جلوگیری از بروز مجدد و گسترش آن با توجه به چوب بکار رفته در سقف این تکایا ، ماموران آتش نشانی همچنان در منطقه حضور دارند.
باقری همچنین اظهارداشت که طبق قانون شهرداری ها دو روز قبل به تمامی مغازه داران این منطقه در خصوص مرمت واحدهای خود و بکاربردن راهکارهایی برای پیشگیری از بروز این گونه حوادث ،اخطار کتبی داده شده بود.
وی ادامه داد که این قسمت از شهر بافت قدیمی گرگان است که با توجه به فرسودگی چوب های بکار رفته در ساختمان های واقع در این بخش، احتمال وقوع چنین حوادثی دور از انتظار نیست.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود