بررسی آسیب های آخرالزمانی که کودکان را تهدید می کند


خبرگزاری شبستان: یکصد و پانزدهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان«جرائم جنسی و بی پناهی کودکان» 30 شهریور ماه به میزبانی موسسه موعود برگزار می شود.

سرویس : مهدویت و غدیر - آخر الزمان زمان : ۱۳۹۶/۶/۲۹ - ۱۲:۰۲ شناسه خبر : ۶۵۶۹۴۷
در یکصد و پانزدهمین نشست فرهنگ مهدوی؛
بررسی آسیب های آخرالزمانی که کودکان را تهدید می کند
خبرگزاری شبستان: یکصد و پانزدهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان«جرائم جنسی و بی پناهی کودکان» ۳۰ شهریور ماه به میزبانی موسسه موعود برگزار می شود.
بررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کند
به گزارش خبرگزاری شبستان، یکصد و پانزدهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان «جرائم جنسی و بی پناهی کودکان» توسط موسسه موعود برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، کودکی دورانی خاص، حسّاس و سرنوشت ساز است و کیست که بتواند این موضوع را انکار کند؟ دورانی سرشار از عشق، شادمانی و شور زندگی. حال کودکی را تصّور کنید که تمام این نشاط و سرزندگی اش به یکباره از او گرفته شود، خاموش شود، بشکند و در انتها جان دهد.

نامش را «خشونت جنسی علیه کودکان» گذاشتند امّا کاش نامش را جنایت می گذاشتند. جنایتی که طبق آمار، هر روز در گوشه ای از دنیا جان کودکی را می گیرد و خارج از آمار، روح کودکان بی صدای دیگری را نابود می کند.

با توجه به حساسیت های این دوره سنی و بازگشایی مدارس موسسه موعود نشست این هفته خود را با عنوان «جرائم جنسی و بی پناهی کودکان» و با هدف بررسی بعد دیگری از آسیب های آخرالزمانی که کودکان را هدف گرفته است، برگزار می کند.

یکصد و ششمین نشست فرهنگ مهدوی این موسسه نیز با عنوان «کودکان آنلاین و مسئولین آفلاین» به آسیب شناسی استفاده کودکان از فضای مجازی اختصاص داشت.

این نشست با حضور محققان و اساتید صاحبنظر برگزار شده و در آن راه کارهایی برای پیشگیری از این پدیده شوم جوامع آخرالزمانی پیش روی مسئولین و خانواده ها قرار می گیرد.

نشست «جرائم جنسی و بی پناهی کودکان پنجشنبه، ۳۰ شهریور ماه ساعت ۱۵ در محل سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.

در ادامه این نشست استاد اسماعیل شفیعی سروستانی در رابطه با مسئله «راز تکرار عزاداری و ذکر مصیبت همه ساله» سخنرانی می کنند. در حاشیه نشست نیز نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مهدوی دائر است.

پایان پیام/99
بررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کند
بررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کندبررسی آسیب های آخرالزمانی که  کودکان را تهدید می کند
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
آسیب های آخرالزمانی
|
موسسه موعود
|
کودکان
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان