آلبوم موسیقی بی کلام «خیالفام» راهی بازار شد


آلبوم موسیقی بی کلام «خیالفام» راهی بازار شد

آلبوم موسیقی بی کلام «خیالفام» اثر تازه ای از «سامان صمیمی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آهنگ اشتیاق»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.+جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «در جان سرگردان من» را در ادامه...

آلبوم موسیقی بی کلام «خیالفام» راهی بازار شدآلبوم موسیقی بی کلام «خیالفام» اثر تازه ای از «سامان صمیمی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آهنگ اشتیاق»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «خیالفام»، مجموعه‌ای بین‌المللی با حضور سه نوازنده از ایران، هلند و هندوستان است. این آلبوم، در قالب ۹ قطعه بعناوین «تاج محل»، «بی کران»، «باران»، نرنگین کمان»، «پرواز»، «آواز»، «زندگی»، «دیلمان» و «خیالفام»، به اجرا در آمده است.

در این اثر «سامان صمیمی»، نواختن کمانچه را بر عهده دارد، «آندریا وئتس» از هلند با ساز هارپ و «اودای رامداس» از هندوستان نیز با ساز طبلا حضور دارند. این مجموعه بداهه‌نوازی کمانچه و هارپ است که در دو قطعه، ساز طبلا هم در کنار آنها حضور دارد.

آخرین آلبوم منتشر شده از این آهنگساز، «فروغ» نام دارد که به خوانندگی «علیرضا قربانی»، روانه بازار موسیقی شده بود.

شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «خیالفام»، اثر تازه «سامان صمیمی» توسط نشر «آهنگ اشتیاق» راهی بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود قانونی و با کیفیت این اثر از طریق «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

#gallery-1 #gallery-1 .gallery-item #gallery-1 img #gallery-1 .gallery-caption /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی