هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال ارزشهای مقاومت به جوانان است


هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال ارزشهای مقاومت به جوانان است

قزوین-جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا آبیک گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای دوران جنگ، روحیه مقاومت و ایستادگی به نسل جوان و بسترسازی برای صیانت از ارزشهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خمید کانتوری روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در محل سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: در جنگ تحمیلی با تقدیم ۲۱۹ هزار شهید والامقام و در دوران انقلاب با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور برای صیامت از آرمانها هزینه دادیم و شهادت ۱۶ هزار نفر در بمباران شهرها به شهادت رسیدند اما هرگز از آرمانها دست نکشیدند.

سرهنگ کانتوری یادآورشد: برخی خانواده ها بیش از ۴ شهید تقدیم انقلاب کرده و شهید جوادنیا که پادگان آموزشی آبیک به این نام مزین شده نشان می دهد همه ما رسالت سنگینی در برابر این شهدا داریم و باید به آن عمل کنیم.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال ارزشهای مقاومت به جوانان است

وی بیان کرد: ۳۰ هزار شهید ۲۰ ساله داریم که باید این راه را برای نسل جو. ان امروز هم بازگو کنیم تا همه بدانند رسالت همه گروهها، همه سنین در برابر دین و کشور یکسان است و تکلیف داریم در هر زمان متعهدانه و متعصبانه از کیان کشور دفاع کنیم.

جانشین مرکز آموزشی شهدای جوادنیا آبیک اضافه کرد: در این مرکز با جوانانی سروکار داریم که حاضرند با عشق و علاقه برای دفاع از میهن و حتی حریم حرم ائمه در سایر کشورها جان خود را نثار کنند و با شجاعت در این راه گام بردارند.

وی گفت: در شرایطی که حتی قادر نبودیم سیم خاردار و گونی برای سنگر تهیه کنیم امروز به لطف انقلاب، رهبری و حضور مردم توانسته ایم بهترین تجهیزات نظامی را در کش. ر تولید کرده و حتی صادر کنیم که این موفقیت دستاورد انقلاب است.

کانتوری هفته دفاع مقدس را زمان مناسبی برای انتقال دستاوردهای جنگ به نسل ج. ان دانست و یادآورشد: برنامه های کمتنوعی در استان با همکاری همه نیروهای مسلح پیش بینی شده که می تواند اطلاعات ارزشمندی را از دوران دفاع مقدس به مردم و نسل جوان منتقل کند.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت انتقال ارزشهای مقاومت به جوانان است

وی بیان کرد: در مرکز آموزشی شهدای جوادنیای آبیک هم رژه نیروها، تجلیل از سربازان، گلباران مزار شهدا، خاطره گویی از جنگ، اعزام به باغ موزه دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و برپایی نمایشگاه محرم تا عاشورا و دفاع مقدس و اختراعات و ابتکارات سربازان پیش بینی شده است.

سرهنگ محمد حسن رضازاده نماینده نیروی انتظامی استان هم گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در این نیرو ارائه کرد.

وی گفت: شرکت در رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، تامین ایمنی ترافیکی مسیرهای رژه، فضاسازی اماکن ناجا، گرامیداشت روز سرباز در نیروی انتظامی استان اجرا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس