گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم


گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

اولین گیم پلی منتشر شده از بازی اساسین کرید ا...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

پلی استیشن 5 در سال 2019 عرضه خواهد شد | فیلم...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های بلک ادم در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

بازی‌های بزرگ و زیبایی که قرار است برای پلی‌ا...

Black Adam در بازی injustic

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به کاراکترهای بازی Injustice 2 بپردازیم و معرفی از داستان زندگی، نحوه خلق این چهره‌ها و قدرت‌ها و سرنوشتشان داشته باشیم

در قسمت اول این بازی یعنی در عنوان Injustice: Gods Among Us، دیدیم که موضوع اصلی بازی، تقابل بین سوپرمن و بتمن است. جوکر شخصیت منفی فیلم بتمن، در مترو پلیس بمب کار گذاشت و سوپرمن، دیگر شخصیت این بازی را مسموم کرد که این مسمومیت باعث شد سوپرمن، Lois Lane و پسرش را به قتل برساند. در همین راستا سوپرمن تصمیم بر برقراری دیکتاتوری خود گرفته است.

حال در سری دوم دشمنان بیشتری برای ابرقهرمانانی همچون سوپرمن و بتمن ظاهر شده‌اند و هریک در جناحی باید به مقابله با آن‌ها بپردازد.

بگذارید معرفی را از ابرقهرمانان بازی شروع کنیم؛ یعنی سوپرمن و بتمن.

سوپرمن (Superman)

او در سیاره کریپتون بدنیا آمد، اما وقتی او بسیار کوچک بود سیاره‌اش در حال نابودی بود. پدر و مادرش او را با سفینه‌ای به زمین فرستادند تا در اینجا که خورشید زرد است قدرت‌هایی بدست آورده و به قهرمان تبدیل شود. سفینه او در مزرعه‌ای فرود آمد.

این خانواده او را به فرزندی خود قبول می‌کنند. در زمان بزرگسالی، او به کلان‌شهر متروپلیس (Metropolis)، عزیمت و به عنوان خبرنگار میدانی در روزنامه دیلی پلنت (Daily Planet) مشغول به کار می‌شود، او لقب سوپرمن را برای خود انتخاب می‌کند. همین باعث شد تا او در متن تمامی وقایع این شهر قرار گیرد و عرصه برای نمایش قدرت‌هایش کم کم برای کمک به مردم آماده می‌شود.

او قادر است تا پرواز کند و بالاتر از هر چیزی بر فراز ابرها درآید. او می‌تواند از چشمان خود نوری را ساطع کند که با آن هرچیزی را ذوب کند. Brainiac، Darkseid ،Atlas و Atomic Skull از دشمنان سرسخت سوپرمن هستند.

Black Adam

پس از سقوط رژیم، Black Adam شکست خورده و تحقیرشده به خانه خود بازمی‌گردد. Kahndaq از چشم بتمن به دور مانده است و او اطلاعی ندارد که در این شهر کارهایی برای برگرداندن رژیم به روزهای اوجش صورت می‌گیرد. Black Adam سعی در پاک کردن نام و نشان خود است. او دشمن اصلی کاپیتان مارول یا همان شزم است.

منبع : gam3r

(۳)

دسته بندی : بازی
برچسب ها : Black Adam در بازی ها, Superman در بازی ها, بازی Injustice 2, بازی Xbox, بازی اینجاستس, بازی پلی استیشن, سوپر فینیش بازی اینجاستیس

3
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»