گوشی کاترپیلار


گوشی کاترپیلار

حتما تا به حال برند کاترپیلار را شنیده اید . این برند در حیطه ماشین آلات صنعتی،پوشاک ، کفش و … دیده می شود. یکی از بزرگترین هدف های این شرکت آمریکای طراحی و تولید ماشین‌آلات، موتور‌های حرفه ای می باشد و همچنین قصد دارد تمامی محصولات خود را به کل جهان معرفی نماید.  البته این شرکت […] نوشته گوشی کاترپیلار اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

حتما تا به حال برند کاترپیلار را شنیده اید . این برند در حیطه ماشین آلات صنعتی،پوشاک ، کفش و … دیده می شود. یکی از بزرگترین هدف های این شرکت آمریکای طراحی و تولید ماشین‌آلات، موتور‌های حرفه ای می باشد و همچنین قصد دارد تمامی محصولات خود را به کل جهان معرفی نماید.

البته این شرکت جز یکی از شرکت های جدید نیست و قدمت آن به سال ۱۹۰۴ میلادی می رسد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی اولین گوشی خود را تولید کرد اما هم اکنون توانسته است محصولاتش را به ۳۰ کشور دنیا معرفی نماید.البته سعی دارد که گوشی های را تولید کند که نسبت به دیگر گوشی ها دارای مقاومت و استحکام بیشتری باشند و در برابر ضربه و افتادن از ارتفاع هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید.

البته تمامی این موارد دلیل بر آن نیست که این گوشی ها سخت افزارهای پر قدرتی هم داشته باشند ولی یکی از بیشترین علل خرید این گوشی ها مقاومت بالای آن ها می باشد. در ادامه به دو مورد از بهترین گوشی های شرکت آمریکایی کاترپیلار اشاره کرده ایم . با زوم تک همراه باشید.

۱)کاترپیلار B25

یکی از گوشی های معروف این شرکت می باشد که در برابر ضربه بدنه ی مقاومت دارد و همچنین ضد آب می باشد؛ وزن این گوشی ۱۶۱ گرم است البته لازم است بدانید جز گوشی های می باشد که در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش‌های شدید، اشعه‌های خورشیدی و شوک‌های حرارتی دارای مقاومت های زیادی می باشد. همچنین دوربین اصلی دو مگاپیکسلی داشته است.

گوشی کاترپیلار

۲)کت اس ۶۰

با اینکه در گذشته گوشی های کاترپیلار مشخصات خوبی نداشتند ولی این روزها شاهد تغییرات زیاد و مهمی در آنها به وجود آمده است. کت اس ۶۰ یکی دیگر از گوشی های فوق العاده کاترپیلار بود که مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۴.۷ اینچی ، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ ، وجود دوربین حرارتی ، بدنه ی سخت و بادوام ، نسخه اندروید مارشمالو و …. داشته است.

گوشی کاترپیلار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس