مدیر حوزه های علمیه خواهران درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت


مدیر حوزه های علمیه خواهران درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت

شفقنا- حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی ارتحال عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ حسین […]

مدیر حوزه های علمیه خواهران درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت

شفقنا- حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی

ارتحال عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ حسین راستی ره موجب تالم شدید گردید.

آن عالم ربانی و انقلابی که یکی از یاران دیرین حضرت امام خمینی قدس سره الشریف بود سالیان متمادی در حوزه علمیه قم و نجف به تدریس معارف گهر بار اسلام ناب و اهل بیت علیهم السلام پرداخت و نتیجه این تلاش تربیت دهها دانش آموخته مکتب امام صادق علیه السلام است .

خدمات و تلاش‌های ایشان که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایندگی حضرت امام در شورای عالی حوزه علمیه، نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره نمود برکسی پوشیده نیست.

عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری و پیروی از ولی فقیه و حرکت در مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری از مهم‌ترین شاخصه‌های ایشان بود.

اینجانب ارتحال آن عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری ، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، علمای بزرگوار، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم بویژه آقازادگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عالم نستوه از خداوند منان علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات