همایش شیرخوارگان حسینی در 54 نقطه آذربایجان غربی برگزار می‌شود


همایش شیرخوارگان حسینی در 54 نقطه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ارومیه - مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) آذربایجان غربی گفت: در نخستین جمعه ماه محرم امسال، همایش شیرخوارگان حسینی در 54 نقطه شهری و روستایی استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شجاع زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: در ۳۱ شهریور امسال برابر یکم محرم که اولین جمعه ماه محرم نیز است، در ۵۴ نقطه شهری و روستایی استان مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار می شود که از این تعداد ۲۳نقطه در ارومیه است.

وی با بیان اینکه سال قبل این مراسم معنوی در ۴۴ نقطه استان با شرکت ۸۲ هزار نفر برگزار شد افزود: ۱۵ هزار دست لباس سبز ویژه نوزادان به همراه پیشانی بند "یا صاحب الزمان عج" که در روز برگزاری مراسم توزیع میگردد ، تحویل رابطان و مسئولین این مجمع در شهرستان ها شده و همه اقدامات برای برپایی باشکوه این مراسم عظیم مهیاست .

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) آذربایجان غربی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی همه ساله با حضور پرشکوه مادران و نوزادان شیرخواره ی ملبس به لباس سبز به یاد شهید نوزاد تشنه لب رباب در صحرای کربلا ، برگزار می شود اظهار کرد : امسال نیز این مراسم معنوی با شرکت عظیم و گسترده مادران و نوزادان در محل های پیش بینی شده برپا خواهد شد.

شجاع زاده اضافه کرد: همچنین در روز برگزاری این مراسم به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهید شیرخواره کربلا، درمانگاههای شمس، سینا، فارابی، علیاری و فرهنگیان ارومیه به صورت رایگان مراجعه کنندگان را ویزیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در