حمله گربه وحشی به طوطی ماکائو جنگلی | فیلم


یک گربه وحشی “اوسلوت” در یک پارک حیات وحش شخصی در پرو یک طوطی ماکائو سبز و قرمز را شکار می‌کند.این پرنده زیبا در لیست غذاهای معمول گربه وحشی قرار ندارد چرا که همیشه روی درختان و بالای جنگل زندگی می‌کند و در دسترس گربه وحشی نیست.ماکائوها خجالتی و محتاط هستند اما این پرنده به قدری مشغول تغذیه از گل کنار رودخانه است که متوجه حضور گربه نمی‌شود و...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

حمله گربه وحشی به طوطی ماکائو جنگلی | فیلم

لک‌لک بدشانسی که شکار تمساح کیمن شد | فیلم...

حمله گربه وحشی به طوطی ماکائو جنگلی | فیلم

سنجاب بدشانس شکار گربه وحشی شد | فیلم...

حمله گربه وحشی به طوطی ماکائو جنگلی | فیلم

گوساله بداقبال شکار شیرهای درنده شد | فیلم...

یک گربه وحشی “اوسلوت” در یک پارک حیات وحش شخصی در پرو یک طوطی ماکائو سبز و قرمز را شکار می‌کند.این پرنده زیبا در لیست غذاهای معمول گربه وحشی قرار ندارد چرا که همیشه روی درختان و بالای جنگل زندگی می‌کند و در دسترس گربه وحشی نیست.ماکائوها خجالتی و محتاط هستند اما این پرنده به قدری مشغول تغذیه از گل کنار رودخانه است که متوجه حضور گربه نمی‌شود و حالت دفاعی نداشته است.گربه وحشی نیز این فرصت تکرار نشدنی را غنیمت شمرده و به پرنده حمله می‌کند.

اوسلوت گونه‌ای گربه وحشی خالدار و زیبا است که از گونه های در حال انقراض محسوب می‌شود و تنها تعداد معدودی از آنها در قاره آمریکا باقی مانده اند.جمعیت اوسلولت ها به خاطر اینکه زیستگاهشان برای ایجاد راههای زمینهای کشاورزی و گسترش خانه سازی، خراب شده است، مورد تهدید خطر انقراض قرار گرفته اند.این حیوان به دست کشاورزان برای حمایت از ماکیان و حیوانات کوچک و یا به خاطر موی بدنشان توسط شکارچیان، کشته می شود و یا آن را برای فروش به عنوان یک حیوان دست آموز به دام می اندازند.امروزه، فروش اسلولت زنده و یا فروش پوست‌آن و آسیب های دیگر به این حیوان غیرقانونی و ممنوع است.این گربه متوسط دمی دراز. قهوه ای متمایل به زرد با لکه های قهوه ای که حاشیه آن مشکی رنگ است دارد.

ماکائو بال سبز بزرگترین گونه عمدتاً قرمز رنگ در خانواده ماکائوهاست. این گونه بزرگترین نوع در خانواده خود یعنی آرا بوده وگسترده در جنگل‌های انبوه و جنگل‌های کم درخت و نور گیر از شمال تا مرکز آمریکای جنوبی می‌باشد. با این حال وجه مشترکی با دیگر ماکائوها دارد که در از دست دادن زیستگاه طبیعی و شکار غیرقانونی تجارت در قفس و کاهش جمعیت وحشی در سالیان اخیر خلاصه می‌شود.

ماکائو بال سبز را به آسانی می‌توان از ماکائو اسکارلت که شباهاتی جزئی با یکدیگر دارند تمییز داد در حالیکه سینه هر دو گونه به رنگ قرمز روشن می‌باشد ولی تفاوت اساسی در رنگ بال‌ها نهفته‌است. در ماکائو بال سبز انتهای فوقانی بالها به رنگ سبز بوده (و در ماکائو اسکارلت این ناحیه برخلاف ماکائو بال سبز به رنگ زرد و یا زرد و سبز توامان می‌باشد) اما تفاوت دیگر در ناحیه اطراف چشم می‌باشد که در ماکائو بال سبز این ناحیه با خطوط مشخص و منظم قرمز رنگ که از جنس پر می‌باشند پوشیده شده ولی در ماکائو اسکارلت این ناحیه با پوستی سفید رنگ بدون هیچ پر یا رنگ خاصی تشکیل شده‌است.

(۱۷)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : صحنه های شکار در حیات وحش, طوطی, فیلم حیوانات, گربه وحشی

17
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید