مدرسه خیرساز شهید هندویان در قم به بهره‌برداری رسید


مدرسه خیرساز شهید هندویان در قم به بهره‌برداری رسید

قم - مدرسه خیرساز شهید هندویان به مساحت 2500 مترمربع در قم همزمان با آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری رسید.

ابوالفضل هندویان از خیرین مدرسه‌ساز قم در گفتگو با خبرنگار مهر، از ساخت این مدرسه با بهترین مصالح روز خبر داد و گفت: مدرسه ابتدایی شهید هندویان در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و در منطقه پردیسان که نیاز شدیدی به ساخت مدرسه دارد احداث شده است.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این مدرسه ۲ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این مدرسه در مقطع دبستان و در دوشیفت پسرانه و دخترانه احداث شده و صبح شنبه با حضور دختران دبستانی در این مدرسه، ابوالفضل مستقیمی شهردار منطقه ۸ قم و مدیر ناحیه ۴ آموزش و پرورش قم به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیرساز شهید هندویان در قم به بهره‌برداری رسید

این خیر مدرسه‌ساز در ادامه با اشاره به اینکه آب و گاز مدرسه شهید هندویان تأمین شده است عنوان کرد: مشکل کنونی این مدرسه برق است که در حال حاضر از برق کارگاهی استفاده می‌کند که این منجر شده تا هزینه برق بالا برود.

وی ادامه داد: درخواست ما از شرکت توسعه نیروی برق قم این است که در زمینه برق رسانی به این منطقه با آموزش و پرورش همکاری بهتری داشته باشد هرچند که در این زمینه در حال حاضر رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

مدرسه خیرساز شهید هندویان در قم به بهره‌برداری رسید

هندویان همچنین از اتمام مراحل ساخت مدرسه‌ای در مقطع متوسطه اول در جوار این مدرسه خبر داد و بیان کرد: مدرسه متوسطه اول شهید هندویان هم به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۱۷ آذرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی